Web Analytics Made Easy - Statcounter

ال پیستولرو که فصل را خوب شروع نکرده بود، در بهترین زمان ممکن به اوج برگشت تا نبود بهترین بازیکن تیم زیاد هم به چشم نیاید.

طرفداری - لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا خیلی خوب توانسته نبود لیونل مسی در خط حمله این تیم را پوشش بدهد.

در غیاب مسی، سوارز به رهبر بارسا تبدیل شده است. از دقیقه 16 بازی با سویا که مسی به دلیل مصدومیت دست مجبور به ترک زمین شد، سوارز بار تیم را به دوش کشید و با عملکردی مثال زدنی در سه بازی دشوار تیم، باعث شد نبود بهترین بازیکن تیم در میدان، چندان احساس نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که البته پیشتر هم رخ داده و سوارز در نبود مسی هم ارزش‌هایش را ثابت کرده است.

 

در این فصل، در بازی با سویا سوارز پاس گل دوم را به مسی داد و پس از اینکه لئو تعویض شد، گل سوم را روی حرکت خودش که به پنالتی منجر شد، به ثمر رساند و تا حدود زیادی کسب سه امتیاز بارسا را قطعی کرد. او در بازی بعدی مقابل اینتر گلی نزد اما یک پاس عالی به رافینیا داد تا گل اول بارسا به ثمر برسد. اوج درخشش سوارز در ال کلاسیکو بود. دیداری که طبعا فشار بیشتری به تیم وارد می‌کرد اما سوارز با زدن 3 گل، شبی به یاد ماندنی را در نیوکمپ رقم زد. به خصوص گل دوم او - 1-3 - پس از فشاری که رئال مادرید آورده بود، آرامش زیادی به تیم بخشید.

اما درخشش سوارز در زمان غیبت مسی چیز جدیدی نیست. فصل 2015/16 بود که مسی دو ماه از میادین دور بود و سوارز در 10 بازی بدون مسی، به تنهایی 12 گل زد و بارسا - به کمک نیمار - موفق به کسب 9 برد متوالی شد. بارسا فقط در یک بازی شکست خورد. در پیسخوان مقابل سویا. در فصل 2016/17 نیز مسی چهار بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و سوارز در این مدت 2 گل زد تا بارسا سه برد و یک شکست - 4-3 به سلتاویگو در بالایدوس - کسب کند.

در اینفوگرافیک زیر که توسط نشریه موندو دپورتیوو طراحی شده، به عملکرد سوارز در فصول اخیر و زمانی که مسی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بارسا نبوده، پرداخته شده است:

به جز همت و تلاش سوارز برای بازگشت به اوج و جنگندگی و دوندگی بی امان او، نرفتن به اردوی اروگوئه در فیفا دی قبلی نیز تاثیر محسوسی در احیای ال پیستولرو داشته است. سوارز برای درمان آسیب دیدگی زانوی پای راستش که نزدیک بود سال گذشته کارش به جراحی بکشد، در بارسلونا ماند و با یک استراحت خوب، به فرم ایده آل برگشت. بارسا امیدوار است سوارز همین فرم را حفظ کند؛ حتی وقتی مسی به میادین برمی‌گردد. 

منبع: موندو دپورتیوو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم ۳۶ ساله آرژانتینی در این بازی ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: دلیل غیبت لیونل مسی در بازی اینتر مشخص شد

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در ۷ بازی فصل عادی، او ۱۶ امتیاز با ۹ گل و ۷ پاس گل به دست آورده است. پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در ۷ بازی ابتدایی خود ۱۶ امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با ۵ بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228656 برچسب‌ها لیونل مسی

دیگر خبرها

  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS