Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@06:24:53 GMT

اردبیل در رتبه آخر آبیاری نوین کشور

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۱۶۴۱

اردبیل در رتبه آخر آبیاری نوین کشور

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس رتبه آخر استان اردبیل را در اجرای طرح آبیاری نوین تاسف‌بار دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،رضا کریمی ظهر امروز در نشست مشترک استاندار اردبیل با هیئت رئیسه کمیسیون آب و منابع طبیعی در اردبیل با ابراز تاسف از  رتبه آخر اردبیل در  اجرای طرح آبیاری نوین در کشور اظهار داشت:  با توجه به اینکه اردبیل یکی از استان‌های موفق بخش کشاورزی است و باید مسئولان مربوطه در این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی مبنای کار قرار بگیرد، گفت: ضرورت دارد مسئولان کشاورزی در راستای اجرای طرح آبیاری نوین همکاری همه‌جانبه‌ای با کشاورزان داشته و زمینه توسعه آبیاری نوین را فراهم کنند و بانک‌های مربوطه نیز به این کار اهتمام کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای تولید نقش اساسی دارد  از این رو باید از کشاورزان حمایت شود.

 ولی ملکی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس  نیز با انتقاد از جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: متاسفانه به نظر می رسد اجرای  طرح  آبیاری نوین در استان متوقف شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در حالی که مسئولان از اجرای طرح  آبیاری نوین خبر می‌دهند  اما در عمل چیزی دیده نمی شود.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف آب در بحران کنونی آب خاطر نشان کرد:  باید در این زمینه اعتبارات ویژه‌ای تخصیص یابد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: هیچ گونه پایابی در سد سبلان اجرا نشده و از وزارت مربوطه تقاضا داریم در این زمینه پیگیر باشد و دغدغه مردم را در این زمینه برطرف کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • استان اردبیل در تنش آبی قرار دارد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟