Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:27:57 GMT

32 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۱۷۳۱

32 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 2 متهم در این راستا خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله حسن پور افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای منتهی به استان کرمان به یک دستگاه تانکر مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ماموران این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در این خصوص 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.
وی در پایان از شهروندان خواست با توجه به تاثیرات منفی سوخت قاچاق بر اقتصاد کشور در صورت اطلاع از هرگونه حمل و نگهداری سوخت و کالای قاچاق، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی110 در میان بگذارند.
استان کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای شرقی با معضل قاچاق سوخت و موادمخدر مواجه است.
3029/7437

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سوخت قاچاق كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند

رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از ضبط ۴ هزار و ۲۱۸ لیتر سوخت و محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش حبرگزاری تسنیم از استان تهران، مصطفی متو با اشاره به شناسایی قاچاق سوخت در دماوند اظهار داشت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند به پرونده قاچاق 4 هزار و 218 لیتر نفتگاز به ارزش 748 میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت 1 میلیارد و 497 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند در ادامه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

قاچاق سوخت دانش آموزان هرمزگانی را از مدرسه دور کرده است

متی در پایان خاطرنشان کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی