Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله العظمی مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان در دیدار با مهرعلیزاده  ضمن تقدیر و تجلیل از تلاشها و کوششهای استاندار اصفهان، خطاب به ایشان عنوان کرد: حقیقت شما، فعالیت شما و درایت شما اجازه نداد مشکلی در تامین آب شرب مردم اصفهان در تابستان سخت گذشته بوجود آید و امیدوارم اصفهانیها قدردان این تلاشها و کوششها باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه علمیه اصفهان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات دکتر مهرعلیزاده در خصوص حل مشکل آب، خطاب به ایشان اظهارداشت: حقیقت شما، فعالیت شما و درایت شما اجازه ندارد که در تابستان گذشته مشکلی در تامین آب شرب ایجاد شود و یکی از اقدامات خوب ولی سخت شما حل مشکلات آب استان بود.
 آیت الله العظمی مظاهری با اشاره به خدمات ارزنده دکتر مهرعلیزاده در طول یکسال گذشته و اظهار امیدواری از اینکه مردم اصفهان قدردان این خدمات باشند، افزود: مهمترین پاداش ، رضایت خداوند و پاداش آخرت است که انشاالله نصیب همه ی خدمتگزاران خواهد شد.

بهترین روش ها برای آبیاری باغات غرب اصفهان و کشاورزی شرق در نظر گرفته شد

محسن مهرعلیزاده در این دیدار ضمن تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص حل مشکل آب، اظهارداشت: با لطف خداوند متعال و بکارگیری تدابیر لازم با کمترین حاشیه و بدون اینکه نقشه های دشمنان مبنی بر ایجاد درگیری و تنش عملی گردد، مشکل آب شرب در تابستان گذشته برطرف گردید .
مهرعلیزاده با تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص آبیاری باغات غرب اصفهان و طرح های هفتگانه احیای حوضه ی آبریز زاینده رود، بر ضرورت جاری شدن آب در زاینده رود برای حفظ بناهای تاریخی؛ روحیه و نشاط مردم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی و رونق گردشگری تاکید کرد.
استانداراصفهان با بیان اینکه در طرح های تدوین شده بهترین روش ها برای آبیاری باغات غرب اصفهان و کشاورزی شرق در نظر گرفته شده است ، تصریح کرد: طرح هفتگانه احیای زاینده رود به عنوان یک یادگاری از اینجانب برای مردم اصفهان و مورد مطالبه ی مردم از مسئولین آینده خواهد بود و اگر اجرایی نگردد آینده اصفهان به مخاطره خواهد افتاد.
محسن مهرعلیزاده مهمترین شاخصه طرح های هفتگانه را بی نیازی به اعتبارات دولتی برشمرد و افزود: تمامی منابع از داخل استان و با مشارکت صنایع بزرگ تامین خواهدشد.

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، تشکیلات صهیونیستی موسوم به سازمان ۱۷۰۱ اسرائیل اذعان کرد که حزب الله لبنان طی ماه میلادی گذشته ۵۷۴ موشک و راکت به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این سازمان صهیونیستی در بخش دیگری از گزارش خود افزود که در ماه آوریل گذشته ۱۰ فروند موشک سنگین، ۷۴ فروند موشک ضد زره و ۶۱ پهپاد از جنوب لبنان به شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.

بر اساس گزارش این سازمان، در این حملات دست‌کم دو نفر کشته و ۳۲ تن زخمی شدند.

این آمارها در حالی است که حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه، همچنان به حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و تا کنون هزاران شهرک‌نشین صهیونیست از هراس این حملات خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

به گفته منابع محلی و رسانه‌های مستقل، آمار اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی چندان قابل اعتماد نیست و شمار تلفات و زخمی‌های اشغالگران بسیار بیشتر از این است.

کد خبر 6094386

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟