Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجید خدابخش امروز در بازدید از بیمارستان طالقانی، با اشاره به تغییرات گسترده این بیمارستان، هتلنیگ مناسب و توسعه بخش زنان و زایمان و نوزادان و کودکان آن گفت: این بیمارستان از بیمارستان های قدیمی شهر تبریز به شمار می رود اما در 4 سال اخیر با توانایی های مدیریت و کارکنان بیمارستان، به توسعه مطلوبی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، با این وجود بیمارستان باز هم در حال توسعه است به طوری که پیش بینی های اولیه برای توسعه فیزیکی آن انجام شده است با این حال با افزایش تخت های این بیمارستان، ایجاد بخش های مختلف درمانی، راه اندازی سی تی اسکن و احداث پدهلی کوپتر، درصدد توسعه هر چه بیشتر و تبدیل آن به یک بیمارستان عمومی مرجع هستیم.
استاندار همچنین با بیان این که بخش جراحی مردان بیمارستان طالقانی هم اکنون در دست ساخت و آماده سازی است افزود: با توجه به این که مصدومان تصادفات رانندگی در محورهای تبریز - ارومیه، تبریز - آذرشهر و تبریز – مرند، به بیمارستان طالقانی؛ به عنوان نخستین بیمارستان مرجع منتقل می شوند، از این رو باید برای تکمیل آن تلاش مضاعفی انجام و حتی ظرفیت درمانی و خدمات اورژانس هم در آن ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمارستان هتلینگ زنان کودکان مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از در هم کوبیده شدن خودروها در سیل تبریز

در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد./ ایسنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تصاویر وحشتناک از در هم کوبیده شدن خودروها در سیل تبریز
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم