Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:38:13 GMT

اطلس سایبری لرستان رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۲۲۵۷

اطلس سایبری لرستان رونمایی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به رونمایی «اطلس سایبری» لرستان گفت: کل شبکه آی تی استان را اسکن و به‌صورت مداوم این شبکه رصد می‌شود و آسیب‌پذیری‌ها را به دستگاه‌ها گزارش می‌دهیم. ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، شهاب حیدری ظهر امروز در جلسه قرارگاه پدافند سایبری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: شهریورماه سال 95 مرکز آپا در استان به‌عنوان هفدهمین مرکز افتتاح و تبدیل به بزرگ‌ترین مرکز آموزش غرب کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فضای کاری اختصاصی را تشکیل و آزمایشگاه تخصصی را در این حوزه راه‌اندازی کردیم همچنین 45 کارگاه آموزشی برگزار شد و تاکنون دوره‌های آموزشی را برگزار کرده‌ایم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان عنوان کرد: بخشی از همایش‌ها و سمینارهای تخصصی بوده، دوتیم فنی را ساماندهی کرده و مرکز تولید محتوا را داشته‌ایم و تاکنون 478 دقیقه محتوا در حوزه امنیت و افتا تولیدشده که سه هزار و 901 بار این فیلم‌های کوتاه دیده‌شده که بخش بزرگی فیلم‌های آموزشی بوده است.

وی بیان کرد: دور همی‌های فصلی و هفت کارگاه آموزشی نیز در این قالب برگزار کرده‌ایم که می‌توان به کارگاه مهندسی آموزشی، کارگاه آموزشی کاربر خاص و کارگاه‌های آموزشی از این قبیل اشاره کرد.

حیدری بابیان اینکه سال گذشته افتتاحیه پایش متمرکز امنیت سایبری را در استان داشتیم و دستور کارهای متفاوتی را دنبال کردیم تصریح کرد: امروز اطلس سایبری استان رونمایی می‌شود، کل شبکه آی تی استان را اسکن می‌کنیم و به‌صورت مداوم این شبکه رصد می‌شود و آسیب‌پذیری‌ها را به دستگاه‌ها گزارش  می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که دنبال می‌کنیم تست نفوذ است که تاکنون پنج دستگاه اجرایی استان را انجام داده‌ایم و گزارشات را به‌صورت محرمانه به مدیران دستگاه‌ها اعلام کردیم.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید