Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خدری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صادقیه زهک در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآنی ویژه مددجوبان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان زهک برپا می‌شود.
وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که از سوی این مؤسسه با کمیته امداد شهرستان منعقد شده است، اظهار کرد: این دوره‌ها علاوه بر این شهرستان در بخش جزینک از توابع زهک نیز با اعزان مربی از سوی مؤسسه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدری با اشاره به اینکه طرح فوق تا پایان امسال برپا خواهد شد، بیان کرد: طی این طرح علاوه بر برپایی کلاس‌های روخوانی، دوره روان‌خوانی قرآنی و همچنین مشاوره خانواده و فردی نیز برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صادقیه زهک در خیابان تربیت، مصلی الغدیر قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان همدان گفت: هزار و ۱۵۲ نفر خانم و ۹ نفر آقا در دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی صنایع دستی حضور یافتند.

او از برگزاری تعداد هشت دوره تخصصی در اردوگاه‌های کاردرمانی و کانون‌های اصلاح و تربیت، با حضور بیش از ۱۶۰ نفر هنرجو در سال گذشته خبر داد و تأکید کرد: تعداد پنج دوره آموزشی ویژه کارکنان وظیفه با حضور بیش از ۵۰ نفر هنرجو و ۱۸ دوره تخصصی ویژه شاغلان با حضور ۴۴۳ نفر نیز برگزار شده است.

خلجی، فراهم کردن شرایط فعالیت را برای شاغلان در حوزه صنایع دستی ضرورت برشمرد.

معاون صنایع‌دستی استان همدان تصریح کرد: در حوزه آموزش‌ها امسال با آسیب شناسی‌های انجام شده علاوه بر اینکه به جایگاه آموزش عمومی و ابتدایی پرداختیم نگاه ویژه‌ای به آموزش‌های تخصصی ویژه شاغلان انجام شده است تا فضا و زمینه را برای فروش و عرضه محصولات هنرمندان فراهم کنیم.

 

دیگر خبرها

  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه