Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@11:03:46 GMT

فیلم‌های ایرانی پایان هفته در سیما

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۲۸۵۰

فیلم‌های ایرانی پایان هفته در سیما

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی که پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ آبان ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود، به شرح زیر است:
شبکه دو سیما
فیلم سینمایی «دست‌های خالی» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، پنج شنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. فیلم درباره حوریه است که سال‌هاست از اسارت پدرش، امیرحسین، به دست عراقی‌ها می‌گذرد، نسبت به خروج‌های بی‌موقع مادرش مریم از منزل مشکوک است و این شک با تلفن‌های ناشناسی که به او می‌شود و در آن‌ها از تصمیم مریم برای ارتباط با یک مرد دیگر صحبت می‌شود، افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما طولی نمی‌کشد حوریه متوجه می‌شود مادرش در این مدت به عیادت پدرش که به تازگی آزاد شده و در بیمارستان به سر می‌برد، می‌رفته است. امیرحسین که مبتلا به موج‌گرفتگی است، به خانه بازمی‌گردد، ولی ... . خسرو شکیبایی، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی و اصغر نقی‌زاده در فیلم سینمایی «دست‌های خالی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.
فیلم تلویزیونی «نشانه» به کارگردانی فرزاد زمانی، جمعه ۱۱ آبان ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم داستان گروهی را به تصویر می‌کشد که با قصد غارت میراث فرهنگی و پیدا کردن دفینه‌ای، وارد غاری در کوهستان‌های زاگرس می‌شوند و به خاطر رانشی بودن منطقه و ریزش غار، مسیر بازگشتشان مسدود می‌شود. آن‌ها تلاش زیادی جهت یافتن راه نجات می‌کنند. اردلان شجاع کاوه، عمار تفتی، مهران هادی، اردوان محمودیان و مائده رفیعی در این فیلم بازی کرده‌اند.
شبکه سه سیما
فیلم تلویزیونی «دا، آنا، مادر» به کارگردانی فرشاد صالحی، پنج‌شنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم، روایت‌گر استقامت مادران جانبازان دفاع مقدس و مروج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است. آزیتا ترکاشوند، احمدرضا رافعی، اردوان محمودیان و علی اسماعیلی از بازیگران این فیلم هستند.
شبکه چهار سیما
فیلم سینمایی «ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی، پنج شنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم بر گرفته از «تولد یک پروانه»، از ساخته‌های قبلی آقای راعی، زندگی هنرمندی نقاش (مینیاتوریست آذری) را به تصویر می‌کشد که پزشکان او را از بیماری‌اش مطلع کرده‌اند. وی خود را در شرف مرگ می‌بیند، اما در مواجهه با اهل معرفت و سفارش تابلویی درباره ظهر عاشورا به زاویه دید جدیدی از زندگی می‌رسد و با کشیدن تابلو، حیات جدیدی را تجربه می‌کند. محمدرضا ناجی، حسین محجوب، محمود پاک نیت و محمدرضا داوودنژاد در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
شبکه پنج سیما
انیمیشن سینمایی «قلب خورشید» به کارگردانی احمد علمدار، پنج شنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این انیمیشن درباره پهلوان پیرمراد سیستان است که پهلوان اول شهر بوده و دوال پهلوانی سی سال نزد او بوده است. او قصد می‌کند که یک جانشین از بین جوانان شهر برگزیند در مسابقه‌ای که برپا می‌شود، ۷ نفر انتخاب می‌گردند. پیرمراد می‌گوید که هر کس یاقوت درشتی که وسط دوال پهلوانی را به سیستان برگرداند پهلوان اول است و می‌گوید که یاقوت دست یکی از دوستانش مهریار است. ۷ جوان حرکت می‌کنند و بعد از طی طریق بسیار و درگیری‌های فراوانی که در مسیر حرکتشان است هر بار یکی از آن‌ها به راه رنوشت خویش می‌رود در نهایت اصلان و بهرام به قلعه‌ای که یاقوت آنجاست می‌رسند. بهرام ابتدا یاقوت را می‌بیند ...
شبکه شما فیلم تلویزیونی «آسیاب مادری» به کارگردانی علی امانی، پنج شنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره مردی به نام عزت است که قصد دارد شغل موروثی خانواده اش را به شکل کیفی حفظ کند. در این مسیر کسانی سر راه او قرار می‌گیرند. روزی در غیاب عزت فردی به نام هاشم در دستگاه آسیاب او ماده تلخ می‌ریزد و زندگی را بر عزت تیره و تار می‌کند و ... محمود شهریار پناه، سجاد منصوری، حمید غیاث، فرزانه ابوالهادی، صمد قربان نژاد و مسعود فوقانی در فیلم تلویزیونی «آسیاب مادری» هنرنمایی کرده‌اند.
فیلم تلویزیونی «شاعر قله‌های مه آلود» به کارگردانی شهرام بابا‌پور، جمعه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: ۲۰۰ سال قبل، ابتدای دوران قاجار زمانی است که عوامل شاه در کسوت والی و خان بر روستا‌های ایلام حکومت می‌کردند. در ایل ارکوازی مردی به نام غلامرضا زندگی می‌کرد که پسر حسن بک ارکوازی و شاعری بود که در نجف اشرف دوران تحصیلات دینی خود را گذرانده بود و سعی در اشاعۀ صلح و دوستی در منطقه داشت. عوامل حسن خان برای گرفتن باج و خراج به ایل ارکوازی می‌آیند و غلامرضا دست خط خان را برای بزرگ طایفه ایل که ملک منصور نام دارد می‌برد. اما ملک منصور که برای زعامت ایل کینه‌های قدیمی در سر دارد کمکی نمی‌کند. در این هنگام ... جلیل بشتام، سیروس بری، جواد محمدی نژاد، منوچهر امینیان و فریبا صادقیان در فیلم تلویزیونی «شاعر قله‌های مه آلود» بازی کرده‌اند.
شبکه افق
فیلم سینمایی «شب» به کارگردانی رسول صدر عاملی، جمعه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: گروهبانی برای تحویل دادن مجرمی سابقه‌دار به زندان یکی از شهرستان‌ها، مجبور می‌شود که به همراه مجرم و دستبند، شبی را در مشهد بگذراند. عزت‌الله انتظامی، خسرو شکیبایی و امین حیایی در فیلم سینمایی «شب» ایفای نقش کرده‌اند.
شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «شبح کژدم» به کارگردانی کیانوش عیاری، «تو می‌مانی» به کارگردانی حمید بهمنی «لنگرگاه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد  پنج شنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جویندگان گنج»، «ملکه» به کارگردانی محمدعلی آهنگر، «لحظات به یاد ماندنی»، «آشیانه مهر» به کارگردانی تهمینه میلانی و «محافظ» جمعه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری

 مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما