Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: شهریار حیدری نیمروز چهارشنبه در گفتگو با رادیو اربعین افزود: از تعداد بیش از دو میلیون زائر که برای مراسم اربعین مشرف شده بودند تا کنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر وارد کشور شده اند.

وی با اشاره به رصد مانیتورینگ مرزهای زمینی و روان بودن تردد در مرز های مهران، شلمچه و چذابه گفت: در هیچ یک از نقاط مرزی هیچ ازدحامی را شاهد نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار حیدری تصریح کرد: برخی ساعات ازدحامی را به دلیل مشکلات حمل و نقل در پایانه برکت شاهد بودیم که با تدابیر اتخاذ شده این مشکل به زودی حل می شود.

دبیر ستاد اربعین ادامه داد: نیازمندی زوار برای حمل و نقل پیش بینی شده و نسبت به تامین وسایل اقدام شده است.

وی با اشاره به تخمین ورود حدود ۱۲ هزار نفر طی هر ساعت و نیاز ۴۵ درصد از این تعداد به حمل و نقل عمومی جاده ای گفت: با توجه به پیش بینی اوج ورود طی عصر امروز و امشب، سه هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جهت جا به جایی زوار طی ۲۴ ساعت آینده تامین شده است.

شهریار حیدری افزود: تدابیر میدانی در خاک عراق نیز برای مدیریت جمعیت در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد اربعین ادامه داد: برخی از زوار که با خودرو شخصی به پایانه مهران مراجعه نکرده اند توسط اتوبوس های مجانی در خاک عراق به پایانه های مرزی چذابه و شلمچه منتقل می شوند.

وی علت این اقدام را تعدیل ترافیک مرز مهران عنوان کرد و گفت: میزان ورود و خدمات حمل و نقل در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بسیار روان است .

شهریار حیدری تصریح کرد: هیچ گونه ترافیک و توقفی را در مرز های شلمچه و چذابه و مسیر های مواصلاتی این پایانه های مرزی نداریم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل سپاهان قرار گرفت که در پایان این مسابقه شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

تک گل نیمه نخست این بازی را که در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی برگزار شد، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و از اُفت کیفی ملوان نهایت بهره را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند. در دقیقه 53 شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه 73 با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد.

سپاهان با پیروزی در بازی امروز 45 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز 39 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898000

دیگر خبرها

  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان