Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@07:35:24 GMT

صعود ترابزون‌اسپور با گلزنی وحید امیری

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۳۰۵۴

صعود ترابزون‌اسپور با گلزنی وحید امیری

تیم فوتبال ترابزون‌اسپور با گلزنی وحید امیری، ملی‌پوش ایرانی به مرحله بعدی جام حذفی ترکیه صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک‌ سی‌ودوم جام حذفی ترکیه تیم ترابزون‌اسپور میهمان تیم دسته‌سومی بوگساسپور بود و 2 بر صفر از سد میزبانش گذشت. وحید امیری در دقیقه 26 گل نخست تیم ترابزون‌اسپور را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوزدمیر، بازیکن تیم بوگساسپور  نیز در دقیقه 32 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا ترابزون‌اسپور با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود.

وحید امیری در ترکیب اصلی تیم ترابزون‌اسپور بازی کرد اما مجید حسینی، دیگر ملی‌پوش ایرانی غایب فهرست 18 نفره این تیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترابزون اسپور وحید امیری جام حذفی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه

 تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با رقم زدن سومین پیروزی متوالی مقتدرانه به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وحید شمسایی: اجازه بازی کردن ندارم / بیماری قلبی بیخ گوش همه ورزشکاران است شمسایی: رکوردهایم را کسی نمی شکند

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه