Web Analytics Made Easy - Statcounter

لادروپ را حداقل تا فصل آتی در کنار زمین نخواهیم دید.

طرفداری - مایکل لادروپ، ستاره دانمارکی اسبق بارسلونا و رئال مادرید شایعات اخیر درباره پیشنهاد شدن هدایت کهکشانی‌ها به او را رد کرد.

لادروپ که چند ماه پیش پس از سه سال حضور در فوتبال قطر، خودش را از دنیای مربی‌گری کنار کشید و این روزها به استراحت در دانمارک و اسپانیا مشغول است، در روزهای اخیر و پس از اخراج لوپتگی بار دیگر نامش در رسانه‌ها به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقطعی گفته شد او خودش را به رئال مادرید پیشنهاد داده و اخیرا نیز گفته شد لادروپ پیشنهاد پرز را رد کرده است!

به گزارش مارکا، ستاره سابق کهکشانی‌ها می‌گوید:

تصمیم قطعی برای آینده‌ام نگرفته‌ام اما حداقل تا تابستان مربی‌گری نمی‌کنم. می‌خواهم ببینم چقدر دلم برای فوتبال تنگ می‌شود. گرچه اکنون هم در تلویزیون بازی‌ها را کارشناسی می‌کنم چون شما هیچ گاه نمی‌توانید به طور کامل از فوتبال جدا شوید. رئال مادرید؟ اگر اکنون پیشنهادی بدهد هم قبول نمی‌کنم چون به زمان نیاز دارم. شایعات این هفته‌ها مرا آزار می‌دهد. درک نمی‌کنم چرا یک روز گفته می‌شود من خودم را به رئال مادرید پیشنهاد داده‌ام و روز بعد اینکه پیشنهاد آنها را رد کردم. هیچ کدام از این حرف‌ها صحت ندارد. 

رئال مادرید را در روزهای اخیر دیدید؟

آنها مشکلاتی دارند ولی این مرا غافلگیر نکرده چون رئال مادرید فصل پیش هم در کریسمس در برنابئو به بارسلونا باخت و بیشتر از این‌ها از صدر جدول فاصله داشت. فتح لیگ قهرمانان اروپا بر آن مشکلات سرپوش گذاشت و به دنبالش کریستیانو هم جدا شد؛ بازیکنان مهمی چون مودریچ و واران هم بسیار خسته از جام جهانی برگشتند. از طرفی وقتی کسی که فصلی 40 گل برای شما می‌زند را می‌فروشید و کسی هم به عنوان جایگزین نمی‌خرید... با همه این اوصاف، حضور رئال مادرید در رده هشتم یا نهم لالیگا به ذهن کسی خطور نمی‌کرد. البته آنها می‌توانند برگردند؛ به زمان نیاز دارند و اگر هواداران اجازه دهند آرامش به تیم حکم فرما شود و دو برد متوالی به دست بیاید، ورق برمی‌گردد. چیزی که مرا درباره رئال مادرید نگران می‌کند این است که وقتی شما یک مهاجم گلزن ندارید، مجبورید بهتر از قبل دفاع کنید ولی می‌بینیم که رئال مادرید به راحتی به حریفان اجازه گلزنی می‌دهد.

لوپتگی چقدر در وضعیت کنونیم قصر است؟

25٪ و نه بیشتر. همواره باید شایستگی‌ها و تقصیرها را به اندازه مساوی میان مربی، بازیکنان و مدیران تقسیم کرد. ما - مربیان - می‌توانیم یک سبک مشخص را به تیم ارائه کنیم ولی دست آخر این بازیکنان هستند که به زمین می‌روند و نتیجه را رقم می‌زندد. از تجربه‌ام به عنوان یک بازیکن به شما می‌گویم: مربی هیچ وقت مقصر نهایی نیست. 

لادروپ در این مصاحبه مدعی شد شاید سولاری بتواند مربی خوبی برای رئال مادرید شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم

مدیران رئال مادرید به دنبال تکمیل پروژه جوان‌سازی باشگاه هستند.

دانلود (34.4MB)

دیگر خبرها

  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)
  • رئال مادرید - کادیز؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • آفرین به مدیر بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد