Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی برای انتقاد از سه هم‌تیمی او استقبال کرد. ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از هواداران تیم فوتبال رئال مادرید در انتقاد از عملکرد تیم محبوب خود در ال‌کلاسیکوی یکشنبه شب در ورزشگاه نوکمپ که با باخت 5 بر یک کهکشانی‌ها خاتمه یافت پیامی منتشر کرده که مورد توجه کاپیتان تیم سرخیو راموس قرار گرفته و او این پست را «لایک» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هوادار رئال مادرید که از نام کاربری‌اش مشخص است طرفدار دو آتشه سرخیو راموس است، در پیام خود نوشته: دیگر بس است. این دیگر چه چیزی بود (بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا)؟ چه چیزی بود؟ یادتان هست که چه پیراهنی را به تن دارید، هست؟ چرا کورتوا دروازه‌بان ماست؟ اصلاً آیا او حتی می‌داند که دروازه‌بان است یا چیزی دیگر؟ بی‌مصرف.... دفاع افتضاح، واقعاً  وحشتناک. اوه خدای من. ناچو بدترین عملکرد تاریخش را ارائه کرد و واران هم بعد از قهرمانی در جام جهانی دیگر نمی‌داند باید چه کار کند... مارسلو و راموس تنها کسانی بودند که حرکت‌هایی انجام دادند اگرچه آنها هم اشتباهاتی در فاز دفاعی مرتکب شدند ... خط میانی؟؟ وجود نداشت ... حمله؟؟ پیدا نشد. سرمربی؟؟؟ دارد اخراج می‌شود ... تمام این اوضاع به خاطر آن است که بازیکنان بدون انگیزه بازی می‌کنند، بدون اشتیاق برای بردن ... آنها فقط به خاطر چیزی که من نمی‌دانم چیست، در زمین بازی می‌دویدند ... اوه ... دیگر نمی‌خواهم ادامه دهم وگرنه این پست به یک لیست خیلی بلندبالا از تمام مشکلات این تیم تبدیل می‌شود.

رئال مادرید با قبول شکست 5 بر یک در خانه رقیب دیرینه‌اش بارسلونا، در فاصله 7 امتیازی این تیم، در رده نهم جدول قرار گرفته است.

واکنش پیکه به اهانت هواداران بارسلونا به سرخیو راموس + عکس انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است

آنتونیو رودیگر فاش کرد که شاخ و شانه کشیدن برای بازیکنان حریف را خیلی دوست دارد!

طرفداری | در آستانه تقابل حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنتونیو رودیگر پرسش و پاسخ کوتاهی با رسانه lemediacarre انجام داده که آن‌ها را می‌خوانید:

تقابل احتمالی با کیلیان ام باپه در فینال لیگ قهرمانان:

در صورتی که 

در فینال با ام باپه رو به رو شویم، او را شکست خواهیم داد. اگر او من را دریبل بزند، من هم او را به زمین خواهم کوبید (می‌خندند)

 

بهترین بازیکن جهان؟

​​​​​​​جود بلینگام.

بهترین مدافع جهان؟

​​​​​​​سرخیو راموس. من برای اسطوره‌های این پست احترام زیادی قائلم، از راموس گرفته تا په په و تیاگو سیلوا.

سخت‌ترین حریفان تو؟

​​​​​​​سرخیو آگوئرو و کریستیانو رونالدو.

یک حقیقت راجع به زندگی‌ات بگو:

​​​​​​​تا ۱۵ سالگی شب ادراری داشتم (می‌خندد)

پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید:

 چه کسی گفته که او حتما می‌آید؟ هنوز چیزی رسمی نشده. بهترین بازیکنان تاریخ برای رئال مادرید بازی کرده‌اند و حضور کیلیان نیز اتفاق جالبی خواهد بود.

بهترین فوتبالیست فرانسوی تاریخ؟ 

زین الدین زیدان.

بعد از جدال آلمان و فرانسه، کیلیان ام باپه هنوز در جیب تو است؟

​​​​​​​نه نه، من این گونه صحبت کردن را بی احترامی می‌دانم.

مهارت مورد علاقه‌ات چیست؟

​​​​​​​قلدر بازی در آوردن برای حریفان!

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید  بازیکن مورد علاقه‌ات؟

​​​​​​​​​​​​​​په په.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند