Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، ششمین شب از شب‌های شعر مقاومت با عنوان «هر چه فریاد»، عصرِ دوازدهم آبان 1397 در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار می‌شود. شاعران سرشناس انقلاب در این برنامه، سروده‌های خود را در پاسداشت شهیدان مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی و درباره آغازِ دورانِ افول این امپراطوری برای حاضران می‌خوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دومین «هر چه فریاد» که از ساعت 18 آغاز می‌شود به صورت نمادین شبی را انتخاب کرده است که فردای آن، روز تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده و روز مبارزه با استکبار جهانی است. عنوان این برنامه از گفته مشهور امام خمینی گرفته شده است که فرمودند: «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید».

نخستین هرچه فریاد دوازدهم آبان‌ماه سال 1395 در موسسه شهرستان ادب برگزار شده بود. امسال هم این برنامه با حضور شاعران برجسته کشور در همین موسسه برگزار خواهد شد.

گفتنی‌ست پیش از این پنج شب از «شب‌های شعر مقاومت» به همت موسسه شهرستان ادب برگزار شده بود و با استقبال گسترده شاعران و مخاطبان ادبیات همراه شده بود. نخستین شب از شب‌های شعر مقاومت همزمان با روز جهانی مقاومت (۲۴ مرداد ۱۳۹۵) با گرامیداشت حجه الاسلام «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر مسلمانان نیجریه و شهیدان مظلوم نیجریایی در شهرستان ادب برگزار شد. در آن برنامه شیعیان و مبارزان نیجریایی، شاگردان شیخ زکزاکی و همچنین شاعران انقلابی ایرانی در شهرستان ادب حضور یافتند.

دومین شب از شب‌های شعر مقاومت با عنوان «حج‌های ناتمام» (۰۸ مهر ۱۳۹۵) میهمانِ شاعران انقلابی اصفهان بود و به موضوع پاسداشت شهدای صحرای منا و شهدای صحرای کربلا پرداخت. سومین شب از شب‌های شعر مقاومت با عنوان «هرچه فریاد» شب سیزدهم آبان‌ماه (۱۲ آبان ۱۳۹۵) و به پیشواز روز استکبارستیزی با موضوع شعر ضدآمریکایی در موسسه شهرستان ادب برگزار شد. چهارمین شب از شب‌های شعر مقاومت ، با عنوان «از سرگذشت» ویژه گرامی‎داشت حماسه شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم (۲۷ مرداد ۱۳۹۶) در معراج الشهدا و در کنار پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم با حضور بانوان عضو دوره آفتابگردان‌ها برگزار شد. و پنجمین شب از شب‌های شعر مقاومت نیز با عنوان «تهران بیروت» با حضور شاعران برجسته ایرانی و لبنانی و جمعی از چهره‌های درخشان فرهنگ و هنر مقاومت (12 خرداد ۱۳۹۷) با موضوع شعر مقاومت و شعر ضداسرائیلی در موسسه شهرستان ادب برگزار شد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار هوشمندانه برای جلوگیری از قاچاق سوخت در میناب ارائه شده‌است

ایسنا/هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، با اشاره به قاچاق سوخت در استان هرمزگان گفت: برای حل قاچاق سوخت باید در سطح استان و ملی تصمیم‌گیری شود و جلسات مختلفی در قالب شورای تامین در سطح شهرستان و استان هرمزگان برای ارائه راهکار هوشمندانه برگزار شده است.

مجید سلحشور، در نشست با مجمع مطالبه‌گران شرق استان هرمزگان که با حضور نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، مطالبه‌گری را نوعی ابزار توسعه دانست و اظهار کرد: مجمع مطالبه‌گران در ابتدای فعالیت خود با بریخ بی‌مهری‌ها همراه بود اما با تلاش‌های صورت گرفته و انجام مطالبه‌گری صحیح راه خود را پیدا کرده است.

وی، مطالبه‌گری دلسوزانه را باعث حل مشکلات دانست و عنوان کرد: برخی مواقع به واسطه شرایط خاص پیش آمده برخی موضوعات از چشم مسئولان دور می‌ماند که با بازگوکردن و مطالبه‌کردن مجمع مطالبه‌گران شاهد رفع و فصل چالش بدون کمترین معضل اجتماعی بوده‌ایم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، با اشاره به این نکته که مجمع مطالبه‌گران در خصوص مسائل مهم مردم حساسیت ایجاد می‌کنند و توجه مسئولین را جلب می‌کند، گفت: برگزاری جلسات تخصصی وتشکیل کمیته‌های تخصصی یکی از راه‌کارهایی است که می‌تواند به ارائه راه‌کار و مطالبه‌گری اصولی کمک کند.

سلحشور، قاچاق سوخت را یکی از چالش‌های میناب دانست و گفت: برای حل قاچاق سوخت باید در سطح استان هرمزگان و ملی تصمیم‌گیری شود و جلسات مختلفی در قالب شورای تامین در سطح شهرستان و استان هرمزگان برای ارائه راهکار هوشمندانه برگزار شده است.

وی با اشاره به شناسایی اقشار مختلف مردم برای تامین سوخت، اظهار کرد: هزار خودرو در میناب برای جابجایی معلمان، برای خدمات‌رسانی، آژانس‌ها، مسافربران شخصی و غیره شناسایی شده است و از آموزش و پرورش و دستگاه‌ها خواسته‌ایم تا این لیست را در اختیار ما قرار دهند، مشکل سوخت آنان برطرف شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، برای مقابله با قاچاق سوخت از امر فرهنگ‌سازی نباید غافل شد، گفت: حل مشکل سوخت نیازمند اتخاذ تصمیمات چند بعدی است که در حوزه تخصصی چندین دستگاه تخصصی است.

سلحشور با اشاره به مطالبه مردم در خصوص معضل اتباع خارجه غیرقانونی، تشریح کرد: حضور اتباع بیگانه غیر قانونی در استان هرمزگان افزایش یافته‌است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، با استقرار پررنگ‌تر اتباع بیگانه در منطقه هشتبندی، گفت: دستور اخراج اتباغ غیر قانونی از شهرستان میناب صادر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب دومین پیروزی تیم هندبال جوانان ایران
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • کلاسهای تخصصی تلاوت قرآن برگزار می شود
  • افطاری شاعران آیینی قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • گردهمایی تخصصی الگوی کشت محصولات زراعی در گناباد
  • ثبت نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ترجمیک، بهترین موسسه خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا
  • افطاری شاعران آیینی قم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) برگزار شد
  • راهکار هوشمندانه برای جلوگیری از قاچاق سوخت در میناب ارائه شده‌است
  • اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر برگزار شد