Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روابط عمومی هیات شنای گیلان به ایرنا حاکیست؛ پرویز گلریز در مراسم معارفه رئیس هیات شنای شهرستان رشت به توقف عملیات ساخت استخر شنای کوثر طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: عملیات بازسازی استخر شنای کوثر واقع در مجموعه ورزشی یادگار امام طی سال‌های 93 و 94 با پیش‌بینی اعتبار 4.5 میلیارد تومان شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیمانکار وقت مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای بازسازی استخر هزینه کرد و سپس از ادامه روند ساخت و بازسازی انصراف داد چون در ادامه کار اداره کل تربیت بدنی نتوانست از محل اعتبارات دولتی منابع لازم را جذب کند و عملا عملیات بازسازی متوقف شد و ورزش شنای گیلان بدون داشتن حتی یک پایگاه قهرمانی و استعدادیابی در محرومیت به‌سر می‌برد.
گلریز افزود: برای بازسازی و نوسازی استخر کوثر فضای اداری، کلاس‌های آموزشی، سالن بدن‌سازی و حتی ساخت مهمانسرا برای تیم‌های میهمان که ظرفیت پذیرش 30 نفر را داشته و نیز ساخت جایگاه رخت‌کن برای 150 نفر و ایجاد تاسیسات فنی جدید ، اعتباری بالغ بر 5 تا 6 میلیارد تومان برای تکمیل استخر کوثر پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: استخر شنای کوثر به دلیل چهار سال بلاتکلیفی در حال تخریب است و از اداره کل ورزش و امور جوانان و نمایندگان مردم در خانه ملت درخواست داریم برای اعتلای ورزش قهرمانی شنای گیلان که سال‌ها یکی از استان‌های پرآوازه و قهرمان‌پرور در رشته‌های شنای کشور از گیلان مطرح بودند، این استخر هرچه سریع‌تر بازسازی و تکمیل شود.
رئیس هیات شنای گیلان یادآور شد: تعامل، دوستی و هم‌افزایی موجب می‌شود تا شنای گیلان به سال‌های قبل که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نام‌آوران متعددی در کارنامه ورزشی خود دارد، برگردد و این هیات به دنبال بازسازی ساختار آموزشی و فنی در سراسر استان است و به زودی تغییرات جدی در هیات‌های سراسر استان را شاهد خواهیم بود.
گلریز از معارفه حسین میرزایی به‌عنوان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان رشت به‌عنوان اولین تغییرات در هیات‌های شنا خبر داد و ادامه داد: در برخی از شهرستان‌ها علی‌رغم اینکه امکانات و سالن‌های ورزشی و استخر وجود دارد حتی یک قهرمان شنا در عرصه استانی و ملی معرفی نمی‌شود لذا نیاز است برخی از روسای هیات‌ها صندلی خود را به فردی که انگیزه و برنامه جدیدی دارد، واگذار کنند.
وی به تغییرات در ساختار هیات شنای گیلان و تعیین افراد جدید در کمیته‌های آموزشی و فنی اشاره و اضافه کرد: گیلان یکی از استان‌های با پتانسیل و دارای ظرفیت فراوان در عرصه شنای ملی است و باید به این ظرفیت‌ها توجه شود و در همین رابطه هیات شنای گیلان برنامه‌های جدید خود را اعلام خواهد کرد.
رییس جدید هیات شنای شهرستان رشت نیز در این مراسم با قدردانی از اعتماد رییس هیات شنای گیلان به راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات پیش‌رو در زمینه ساخت استخر ورزشی کوثر اشاره و بیان کرد: در هیات شنای گیلان براساس آنچه که رییس هیات شنای استان تاکید داشته‌اند تعامل در سرلوحه کار قرار خواهد گرفت بنابراین استفاده از تجارب و توانمندی افراد نخبه و بااستعداد در هیات شنای شهرستان مورد توجه قرار خواهد گرفت و سرانجام از طریق پتانسیل‌های موجود در بین نمایندگان و مسوولان عالی استان برای تامین منابع استخر کوثر تلاش خواهد شد.
حسین میرزایی یادآور شد: طرح ملی استعدادیابی که در 71 رشته در حال برگزاری است هدف آن شناسایی استعدادهای ورزشی برای مسابقات المپیک است که از 25 هزار ورزشکار شرکت‌کننده در این طرح 2 هزار و 500 ورزشکار نخبه در رده‌های سنی 11 تا 14 شناسایی می‌شوند و وزارت ورزش برای این اتفاق مهم 30 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده و گیلان می‌تواند سهم مهمی در این طرح ملی در بخش شنا داشته باشد.
وی افزود: نگاه ما بروز استعدادهای ورزشی در عرصه شنا، شیرجه و واترپلو است و برای خلق این استعدادها از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها دعوت خواهد شد.
در این نشست نوید نیک‌بین مشاور امور اجرایی هیات شنای گیلان نیز با اشاره به اینکه ایجاد مراکز استعدادیابی شنا، شیرجه و واترپلو علی‌الخصوص در پایگاه‌های استعدادیابی خصوصی می‌تواند ظرفیت موجود در گیلان را احیاء کند گفت: توجه به استعدادهای ورزشی شنا موجب بالارفتن سطح ارتقا و پیشرفت ورزش شنا می‌شود و این مهم خود را در مسابقات لیگ در شهرستان رشت و استان نشان خواهد داد.
قهرمان آسیایی واترپلوی گیلان اضافه کرد: گیلان یکی از استان‌های با پتانسیل در رشته های شنا و واترپلو که قهرمانان بزرگی در سطح ایران و اسیا داشته، است ولی متاسفانه به دلیل نداشتن زیر ساخت های لازم در سطح همگانی و قهرمانی وضعیت مطلوبی ندارد .
وی در خاتمه راه برون رفت از این وضعیت را در افزایش استعدادیابی و قهرمان پروی در بخش خصوصی و برگزاری لیگ های شهرستانی و استانی دانست.
استادیان مربی تیم واترپلوی بانوان گیلان هم در این نشست با تاکید بر اینکه تیم واترپلوی بانوان با داشتن دو تیم 14 تا 16 سال و 16 سال به بالا برای حضور در مسابقات لیگ تلاش دارد، گفت: طی سال‌های 94 تا 96 به کسب مقام‌های خوبی در سطح کشور دست پیدا کرده ایم و نگاه حمایتی رییس هیات شنای گیلان موجب شده تا در سال جاری در لیگ به موفقیت‌هایی برسیم که در صورت ادامه این حمایت‌ها در دور برگشت این مسابقات که در اواخر سال جاری برگزار می شود، می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری در لیگ دست یابیم.
در پایان این مراسم از سوی پرویز گلریز رییس هیات شنای استان لوح معارفه حسین میرزایی به‌عنوان رییس هیات شنای شهرستان رشت به او اعطا شد.
حسین میرزایی متولد سال 1363 است و اکنون به‌عنوان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت و یکی از جوانان موفق در عرصه مدیریتی گیلان می باشد.
2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل ورزش خانه ملت صنایع دستی و گردشگری کلاس های آموزشی معارفه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد