Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و داماش در پایان با صعود داماش به نیمه نهایی جام حذفی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴:۴۵ تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و داماش گیلان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی که در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه یک - یک به پایان رسید در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود داماش گیلان به اتمام رسید و این تیم راهی نیمه نهایی جام حذفی شد.

گل‌های این بازی را برای داماش امیر تیزرو (پنالتی - ۵۴) و رضا خالقی‌فر (۸۶) به ثمر رساندند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر جام حذفی ماشین سازی داماش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب در در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عربستان روبروی الخلیج به میدان خواهد رفت تا تکلیف یکی از دو تیمی که به بازی فینال صعود خواهند کرد مشخص شود نمی‌دونم که نفرستاد که.

فاصله النصر با الهلال در رقابت‌های لیگ عربستان به ۱۱ امتیاز رسیده و با توجه به اینکه تنها ۵ بازی تا پایان این مسابقات باقی مانده است بعید به نظر می‌رسد که آنها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام در این رقابت داشته باشند.

اما رونالدو این فرصت را دارد که در رقابت‌های جام حذفی عربستان دومین جامش را با پیراهن النصر به دست آورد و به نظر می‌رسد که با تمام وجود آماده است تا نقش مهمی را برای این تیم در بازی امشب مرحله نیمه نهایی ایفا کند.

این ستاره پرتغالی با انتشار تصاویری از خودش در تمرینات النصر در صفحه رسمی اینستاگرامش هشدار مهمی به بازیکنان الخلیج داد و نوشت:« آماده!» تا به آنها نشان دهد که با تمام توانش در این بازی برای پیروزی تیمش تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد