Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد- مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه سرمایه گذار خارجی در جزیره در گذشته حضور نداشته و الان هم نیست، گفت: با وجود تمام این تحولات اقتصادی در تابستان امسال 12.5 درصد افزایش گردشگر و 4.5 درصد هم افزایش در ضریب اشغال هتل‌ها را تجربه کردیم.
محمد ابراهیم انصاری لاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شرایط سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: در جذب سرمایه گذاری داخلی نسبت به شرایط اقتصادی کشور موفق بودیم و عملیات اجرایی چند پروژه با حضور بخش خصوصی به زودی شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مراحل مطالعاتی این پروژه‌ها به اتمام رسیده است و حجم ریالی این تعداد پروژه حدود 2 هزار میلیارد تومان است.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در این مدت هیچ سرمایه‌ای از جزیره خارج نشده است،‌ گفت: وقتی اداره امور منطقه را در دست گرفتم پروژه‌های معطلی وجود داشت و برخی از پروژه و طرح‌ها فعال و برخی دیگر غیر فعال بودند. عده‌ای از سرمایه گذاران کیش را ترک کرده بودند که با مذاکراتی توانستیم مشکل برخی از سرمایه‌گذاران را رفع و آنها را به منطقه بازگردانیم.
انصاری لاری ادامه داد: به عده‌ای از سرمایه گذاران دسترسی نداشتیم و برخی از سرمایه گذاران کیش را ترک کرده بودند و ما را با پروژه‌ها، مردم و مشکلات تنها گذاشتند.
وی تاکید کرد: در این مدت با تغییر شرایط اقتصادی خوشبختانه ریزش سرمایه در منطقه آزاد کیش نداشتیم.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش درباره جذب سرمایه گذاران خارجی اظهار داشت: حرف سرمایه گذار خارجی را نزنید. هیچ گاه سرمایه گذار خارجی در منطقه حضور نداشته و الان هم نیست. البته اجرای یک پروژه با سرمایه گذاری خارجی مطرح است که ممکن است به نتجه برسد و ممکن است نرسد.
انصاری لاری درباره میزان ورود گردشگر به کیش با توجه به افزایش قیمت هزینه‌های سفر در طول چند ماه گذشته ناشی از افزایش قیمت ارز گفت: با وجود تمام این تحولات اقتصادی در تابستان امسال 12.5 درصد افزایش گردشگر و 4.5 درصد هم افزایش در ضریب اشغال هتل‌ها را تجربه کردیم.
وی ادامه داد: در این مدت با مشوق‌هایی مانند ارایه کارت هدیه به مسافران،‌ کنترل قیمت بلیت هواپیما و همکاری هتل‌ها نه تنها کاهش در ورود گردشگری را نداشتیم بلکه ورود مسافر رشد هم داشت. برچسب ها: منطقه آزاد کیش ، تحریم ، کیش

منبع: خرداد

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش تحریم کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند

منتخب مردم بابل در انتخابات مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه اکسپو ایجاد آشنایی مازندران با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی می‌شود، تاکید بر تقویت سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش این استان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد فاطمی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از غرفه مازندران واقع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران برگزاری اکسپو را فرصتی برای آشنایی مازندران با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی عنوان و اظهار کرد: مزیت‌های این استان باید در عرصه‌های ملی به نمایش گذاشته شود تا بتوان از این طریق، زمینه برای صادرات محصولات مازندران افزایش پیدا کند.

وی افزود: با وجود مزیت‌های مهم کشاورزی در مازندران و برخورداری از ظرفیت‌های ویژه متأسفانه امروز کشاورزان در این استان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

نماینده منتخب بابل در مجلس دوازدهم نبود پایانه صادراتی قوی را مهم‌ترین مشکل در زنجیره ارزش عنوان و مطرح کرد: با وجود نبود چنین ظرفیتی برای این بخش مشکلاتی ایجاد کرده است.

فاطمی ادامه داد: این محصولات در انبار کشاورزان انبار می‌شود و در نهایت دلالان از این وضعیت سود می‌برند.

وی برپایی این نمایشگاه را فرصتی جهت آشنایی با بازرگانان ایرانی و خارجی دانست و گفت: می‌توان در این مکان با تجار و بازرگانان در زمینه سرمایه‌گذاری و زنجیره ارزش استان‌ها اقدام کرد.

منتخب مردم بابل در دور جدید فعالیت خانه ملت با تاکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد تا در زمینه صادرات مرکبات و کیوی با وضع قوانین و ارائه تسهیلات کمک شود، اظهار کرد: برای بهبود وضعیت کشاورزان، باغداران و برنج‌کاران مازندران باید زمینه‌هایی برای کاهش هزینه‌های تولید محصول ایجاد کنیم.

کد خبر 749704

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی