Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@12:35:34 GMT

«محمد نصرتی» سرمربی اُکسین البرز شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۴۰۴۱

خرداد: پس از استعفای فراز کمالوند، محمد نصرتی به‌عنوان سرمربی جدید اُکسین البرز معرفی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم اُکسین البرز پس از شکست مقابل تیم قشقایی شیراز با استعفای سرمربی تیم خود مواجه شد و آقای سرمربی پس از ۹ هفته از این تیم کناره‌گیری کرد.
در شرایطی که از شب گذشته گزینه‌های متعددی برای هدایت نماینده البرز به گوش می‌رسید دقایقی قبل محمد نصرتی ملی‌پوش البرزی سابق پرسپولیس به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب‌توجه در ارتباط با این انتخاب این است که نصرتی در ابتدای فصل در تمرینات اُکسین حضور یافت که درنهایت مورد تائید کمالوند قرار نگرفت اما حال هدایت این تیم را برعهده‌گرفته است.
نصرتی سابقه مربیگری را در کارنامه ندارد و باید دید اولین حضور او تا انتخاب سرمربی، روی نیمکت تیم دسته اولی چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت. برچسب ها: محمد نصرتی ، اکسین البرز ، فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد نصرتی اکسین البرز فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد

«هاله غریط» سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا، در اعتراض به سیاست واشنگتن در قبال جنگ غزه، استعفای خود را اعلام کرد و این حداقل سومین استعفای این وزارتخانه به دلیل این موضوع است.

به گزارش ایسنا، وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.

هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی (لینکدین) نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.

استعفاهای قبلی

حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟