Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در همایش ائمه جماعات استان که در دفتر امام جمعه ارومیه ترتیب یافت اظهار کرد: باید در راستای نهادینه سازی پیام عاشورا در جامعه گام برداشت چرا که جهانیان در عزای جگرگوشه پیامبر (ص) به سوگ نشستند.

وی افزود: این درس آموزی از عاشورا،  انقلاب اسلامی را مقابل آسیب های مختلف مصون نگه می دارد و کشورمان را مقابل آسیب های مختلف مقاوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: دین ستیزی و اشاعه دین بدون محتوا و نگه داشتن مردم در جهل و تزریق فرهنگ بنی امیه بین مردم و ترور شخصیت اهل بیت (ع) سیاست های بنی امیه بود.

وی بیان کرد: این سیاست ها همچنان در جوامع جهانی ادامه دارد و برای رسیدن به اهداف خود سالیانه چندین کتاب نشر می کنند.

سرایی سیاست دیگر دشمنان اسلام را ولایت ستیزی عنوان کرد و بیان داشت: در کربلا هم جلوه بارزی از این موضوع و خصومت علیه ائمه را شاهد هستیم ولی دشمنان از حضور امام سجاد و حضرت زینب غافل بودند.

وی تقدس زدایی را حربه دیگر دشمنان اسلام عنوان کرد و بیان داشت: الان هیچ گونه نشانه ای از ائمه در برخی شهرهای دینی عربستان دیده نمی شود ولی از طرف دیگر نام معاویه و یزید را بر اریکه شهرها نصب کردند.

این مسئول با بیان اینکه به آیات نورانی قرآن کریم و زیارت عاشورا و ... به راحتی در مکه و مدینه توهین می شود، اظهار کرد: حماسه بزرگ اربعین بی نظیرترین حرکت در جهان اسلام است ولی توسط این طیف به سخره گرفته می شود بدون آنکه پیام واقعی آن را درک کنند.

وی حکومت مستقر در عربستان را حکومتی خودکامه و کاملا در اختیار آمریکا دانست و اظهار کرد: این رژیم با تمام ابعاد در ید قدرت آمریکاست در حالی که باید محور وحدت در جهان اسلام باشد.

سرایی حرکت شیعیان جهان برای راه اندازی آئین باشکوه پیاده روی اربعین را ارزشمند دانست و ضمن ابراز تاسف از بایکوت خبری آن عنوان کرد: حتی اساتید دانشگاه هم برای خدمت به زائران در این مراسم حاضر می شوند.

وی ضمن ابراز ناراحتی از اینکه حل مشکلات کشور را در کشور رها کرده ایم و فقط موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها را دنبال می کنیم، گفت: این رویه نادرست است چرا که یکی جلوه های جنگ نرم و غیرت زدایی است.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)

در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) میثم‌ مطیعی مدیحه سرایی کرد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه(ع) به دوره غیبت
  • فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است