Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@09:31:46 GMT

خط حزب‌الله ۱۵۷ | شکست پشت شکست

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۴۷۵۴

خط حزب‌الله ۱۵۷ | شکست پشت شکست

ایران > رهبری - همشهری آنلاین:
یکصد و پنجاه و هفتمین شماره خط حزب‌الله با عنوان «شکست پشت شکست» منتشر شد.

به گزارش همشهري آنلاين، چند روز مانده به ۱۳ آبان کارشناسان آمریکایی، به شکست تحریم نفتی ایران اعتراف کردند که سرمقاله این هفته خط حزب‌الله به این موضوع اختصاص یافته است.

در بخشی از این سرمقاله چنین می‌خوانیم: در همین ماه‌های اخیر نیز برخی مقامات آمریکایی که همچنان درگیر توهم ابرقدرتی خود هستند، گزینه‌ به صفر کشاندن صادرات نفت ایران از ۱۳ آبان ماه را بارها و بارها در رسانه‌ها مطرح کرده‌اند اما حالا که آن تاریخ نزدیک شده است، صراحتا از شکست این طرح خود یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کالین کال"، مشاور رئیس‌جمهور سابق آمریکا در یادداشتی در این باره نوشته است: "بعید است که دولت ترامپ در دستیابی به هدفش برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران موفق شود... چین به‌عنوان بزرگترین واردکننده‌ نفت خام ایران ممکن است تا حدی خرید خود از ایران را کاهش دهد، اما به هیچ عنوان نشانه‌ای از قصدش برای پایبندی به تحریم‌های دولت ترامپ علیه ایران وجود ندارد... ضمن آنکه، با توجه به افزایش قیمت از ۵۰ تا ۶۰ دلار در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۸۰ دلار امروزی، درآمد نفتی ایران به‌اندازه‌ای که مطلوب ترامپ است آسیب نخواهد دید."

همچنین اطلاع نگاشت این شماره خط حزب‌الله به پاسخ‌های رهبر انقلاب به ۱۰ پرسش‌ در مورد نسبت جمهوری اسلامی و آمریکا، با عنوان «خودتان را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده کنید» اختصاص دارد.

دیگر عناوین این شماره که خواندن این بخش‌ها نیز توصیه می‌شود بدین شرح است:

چرا با وجودی که آمریکایی‌ها اصرار بر مذاکره با ایران دارند، جمهوری اسلامی مخالف آن است؟ (پرسش و پاسخ) اسناد لانه‌ جاسوسی را بگیرید و بخوانید (بازخوانی تاریخی) اگر لانه جاسوسی اینجا بود ایران را به تباهی می‌کشید (امام) چرا آمریکایی‌ها با ایران بدند؟ (خاطرات رهبری) مراقب هوای نفس باشید! (حزب‌الله این است) عوامل سلب آرامش روحی زن را شناسایی کنید (خانواده) سعی کنید رابطه‌تان را با قرآن قطع نکنید (درس اخلاق) چرا بعضی‌ها «واقعیات» را هم نمی‌توانند تشخیص بدهند؟ (روش‌ تحلیل) این نعمت‌ها ممکن است روزی از ما گرفته شود (شرح حدیث) اگر دل‌ها قانع نشد، بدن‌ها به راه نمی‌افتد (عکس‌نوشت)

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله نیز شماره ۱۵۷ این هفته‌نامه به روح بلند شهید سهراب عسکری رابری تقدیم می‌شود.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

منبع: پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در همین زمینه: خط حزب‌الله ۱۵۶ منتشر شد | میعاد در سرزمین خاطره‌ها

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم

اینتر هم دربی را برد و هم ستاره دوم رو بر روی پیراهن خود حک کرد.

دانلود (35MB)

دیگر خبرها

  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • یادی از شکست آمریکا در طبس
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند