Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:31:11 GMT

مهاجری: دوست داشتم دخسوس ۳ پنالتی بگیرد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۵۳۵۲

مهاجری: دوست داشتم دخسوس ۳ پنالتی بگیرد

سرمربی ماشین‌سازی معتقد است با نفراتی که در نیم‌فصل جذب می‌کنند به شرایط ایده‌آل خواهند رسید.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری بعد از شکست تیمش در جام حذفی برابر داماش گیلانیان گفت: ما تلاشمان را کردیم و بچه‌ها زحمت کشیدند ولی جا دارد به تیم مقابل هم که تلاش زیادی داشت، خسته نباشید بگویم که به خواسته خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: باید از نظر روانی و انگیزشی بچه‌های ما بیشتر کار کنند؛ موقعیت‌های متعدد گلزنی به ویژه در نیمه اول از دست دادیم؛ فرصت‌های زیادی را تبدیل به گل نکردیم و دروازه‌بان آنها نیز روز خوبی با سه واکنش داشت.

سرمربی ماشین‌سازی درباره قضاوت داوری عنوان کرد: درباره پنالتی اعلام شده داماش بحثی نداریم ولی ظاهرا پنالتی نبود ولی ما نباید این فرصت را در خانه به حریف بدهیم تا آنها اصلا به آن منطقه از زمین ما برسند؛ متاسفانه فرصت خوبی از دست دادیم و خیلی تلاش کردیم.

مهاجری اضافه کرد: بحث توجیه نداریم ولی تعدادی از نفرات ما در مسابقه امروز نبودند؛ برای مثال مجبور شدیم به جای زنده‌روح که مصدوم شد، توحید غلامی را با وجود سرماخوردگی به زمین بفرستیم؛ قادری را هم آوردیم تا به‌عنوان وینگر از او استفاده کنیم؛ وقتی هم دفاع کنار ما  حمله می‌کرد، قادری وظیفه داشت برگردد تا فضای پشت او را پوشش دهد.

 

او تصریح کرد: با ابتدای فصل و گذشته بحثی ندارم ولی می‌خواهیم تغییر نگرش ایجاد کنیم؛ این کار را انجام می‌دهیم و نیاز به بازیکن داریم؛ چهار، پنج بازیکن را در اختیار نداریم که کارمان را سخت می‌کند؛ بضاعتی نداریم که وقتی این تعداد بازیکن غائب هستند، به مصاف حریفان برویم؛ از سوی دیگر نوع سفر به قائمشهر برای دیدار با نساجی بازیکنان را دچار خستگی کرد و پس از ان هم ریکاوری و تمرینات مناسبی نداشتیم که این مسائل زنجیروار شد.

سرمربی ماشین‌سازی تاکید کرد: باید تا نیم‌فصل ادامه دهیم تا در آن مقطع بازیکن جدید بگیریم و به شرایط ایده‌آل برسیم؛ البته تا اینجا هم بازیکنان فراتر از انتظار نتیجه گرفتند؛ می‌خواهیم چهار، پنج بازی تا نیم‌فصل به خیر بگذرد تا نقاط ضعف را پوشش دهیم.

مهاجری راجع به عملکرد دخسوس در ضربات پنالتی گفت: پنالتی‌ها اتفاقی است که به نفع داماش رقم خورد؛ دخسوس یک پنالتی را مهار کرد ولی دوست داشتم دخسوس سه پنالتی بگیرد که این اتفاق نیافتاد.

 

جام حذفی ماشین سازی تبریز رضا مهاجری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی ماشین سازی تبریز رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟

بعد از اولین مرحله‌ای که شهید زاهدی از لبنان بازگشت، در مراسم تودیع هدیه‌ای که به وی داده شده بود، آن را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خانواده سردار شهید محمدرضا زاهدی نخستین بار نامه شهید زاهدی به فرمانده کل قوا را منتشر کردند.

بعد از اولین مرحله‌ای که شهید زاهدی از لبنان بازگشت، در مراسم تودیع، یک قبضه سلاح مینی یوزی به وی هدیه داده شده بود که ایشان، آن را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد؛ متن نامه شهید زاهدی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک امام المسلمین
حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامة برکاته
مولای عزیزم سلام علیکم و رحمة الله

بدین‌وسیله خالصانه‌ترین درودها را بر آن جانشین خلف خمینی کبیر (ره)، رهبر فرزانه‌ام می‌فرستم و از خداوند می‌طلبم تا نفس دارم سرباز آن نایب امام عصر (عج) بوده و در این راه چیزی جز شهادت موجب جدایی از آن عزیز نگردد.

اسلحه مینی یوزی که در مراسم تودیع اینجانب … به‌عنوان هدیه از طرف مسئول… تقدیم بنده شده بود، و آرزو داشتم شخصاً شرفیاب شده، تقدیم نمایم اما همیشه در این مدت با خود حدیث نفس داشتم و به خود اجازه ندادم وقت ولی امر مسلمین را از این بابت بگیرم.

لذا این هدیه ناقابل را با خالصانه‌ترین درودها و سلام تقدیم می‌نمایم.
ان‌شاء‌الله تعالی با قبول آن سرباز کوچکتان را بسیار خوشحال خواهید نمود.

تقاضای عاجزانه دارم این حقیر را از دعای خیرتان فراموش نفرمایید.
والسلام

زاهدی
۸۲/۰۱/۲۰»

کد خبر 750539

دیگر خبرها

  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند