Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان - ايرنا - فرماندار آرادان گفت: راه اندازي واحدهاي صنايع تبديلي در بخش کشاورزي اين استان نيازمند بيش از 300 ميليارد ريال اعتبار است.

سعيد افشار نادري عصر چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در دولت تدبير و اميد واحد رشته بري و عصاره گياهان دارويي در روستاهاي کهن آباد و داور آباد شهرستان آرادان راه اندازي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اين که دستکم 40 درصد از تخم مرغ استان سمنان در آرادان توليد مي شود گفت: راه اندازي يک واحد فرآوري تخم مرغ نيازمند 150 ميليارد ريال از محل اعتبار اشتغال روستايي است.
افشار نادري ادامه داد: هم چنين يک واحد بسته بندي محصولات کشاورزي در روستاي داور آباد شهرستان آرادان در حال فعاليت است که براي اجراي طرح توسعه اي به بيش از 160 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.
فرماندار آرادان گفت: با راه اندازي اين دو واحد تبديلي در بخش کشاورزي اين شهرستان براي بيش از 250 نفر اشتغالزايي مي شود.
وي تصريح کرد: اکنون تعداد واحدهاي فرآوري قابل بهره برداري و درحال ساخت آرادان متناسب با ميزان اراضي کشاورزي اين شهرستان است اما فرمانداري آرادان با تامين مواد خام فرآوري از راه اندازي و ساخت چندين واحد فرآوري استقبال مي کند.
به گزارش ايرنا، ميزان اراضي کشاورزي شهرستان آرادان 21 هزار هکتار بوده که در 10 هزار هکتار آن محصولات کشاورزي مانند جو، گندم، انار، انجير و پسته کشت مي شود.
در شهرستان آرادان بيش 53 واحد پرورش طيور، از 120 هزار راس دام سبک، هفت هزار راس دام سنگين وجود دارد.
7339/7408
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مدرسه آرادان میزبان مسافران نوروزی است

علی اکبر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تجهیز و آماده سازی هشت مدرسه در شهرستان آرادان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد و ابراز کرد: هشت مدرسه در این شهرستان برای اسکان نوروزی مهیا شده است.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۴۹ کلاس درس برای اسکان نوروزی مسافران تدارک دیده شده است، افزود: پایگاه ستاد اسکان از ۲۶ اسفند سال جاری کار خود را آغاز کرده است.

مدیر آموزش و پرورش آرادان بیان کرد: ستاد مرکزی اسکان نوروزی شهرستان در زائر سرای آرادان واقع شده و مسافران نوروزی را هدایت و راهنمایی خواهد کرد.

میرزایی با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها و امکانات این ستاد به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی به کار گیری شده است، تاکید کرد: جلسات ستاد خدمات سفر نیز با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران به صورت مستمر برگزار شده است.

کد خبر 6058602

دیگر خبرها

  • ۸ مدرسه آرادان میزبان مسافران نوروزی است
  • اتمام ۱۰۰ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی در ۵۳ واحد ثبتی کشور
  • پرداخت هزارمیلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای زلزله زده خوی
  • انجام ۴۲۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در بندرانزلی
  • فعالیت‌ واحدهای گشت حفاظت از اراضی کشاورزی در ایام نوروز افزایش می یابد
  • افزایش فعالیت‌ واحدهای گشت حفاظت از اراضی کشاورزی در ایام نوروز
  • برکت سفره زنان سرپرست خانوار
  • راه‌اندازی نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی با نرخ مصوب در لرستان
  • تاکید استاندار خوزستان بر راه‌اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی
  • بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی الگوی خوب مدیریتی است