Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، توکل حیدری در نشست هم‌اندیشی و دیدار صمیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان افزود: با توجه به اینکه ایجاد تعادل در تمامی امور اجرایی جزو وظایف نمایندگان مردم است، مجموعه دادگستری استان همراه مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خواهد بود تا کارهای خوبی در این استان پیش ببریم که به نفع نظام و مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حضور اعضای شورای شهر در دادگستری به عنوان مجموعه نظارتی، می تواند سرآغاز همکاری قانونمند باشد، اظهار داشت: همکاری این نهاد مردمی با قوه قضائیه موجب می‌شود تا روند پیشروی امور شهروندان بهتر باشد و به وظایف قانومند حوزه خود در برابر شهروندان عمل کنیم.
حیدری با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در اجرای قانون نسبت به تمامی دستگاه‌های اجرایی و قضایی، پیشتاز است، عنوان کرد: انتظار این مجموعه نظارتی از سایر دستگاه‌ها این است که در چاچوب قانون و خدمت به مردم گام بردارند.
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه آبروی مؤمن به مانند خون او است، گفت: دستگاه قضا ماموریت دارد تا هر شخص گناهکار را به اندازه خطاهایش و نه کمتر یا بیشتر، محاکمه کند.
وی مهمترین پشتوانه نظام را حضور مردم در صحنه دانست و افزود: مطالبه مردم از دستگاه‌های نظارتی بالا است؛ اما اذعان داریم که نظارت به نفع همه مسئولان و مردم است.
حیدری خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر همدان گفت: در بحث سرمایه‌گذاری با هدف توسعه استان و شهر همدان از سرمایه ‌گذارانی حمایت کنید که دور از منفعت شخصی، دلسوز مردم و نظام هستند و از شرایط موجود سوءاستفاده نمی‌کنند.

*** توسعه در گرو همکاری تمامی مسئولان با شورا
رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر با وجود مشکلات اقتصادی، شهر همدان به کارگاه عمرانی تبدیل شده و هیچ یک از طرح های شهری تعطیل نشده است.
کامران گردان با اشاره به برخی مصوبات شورای شهر همدان در راستای کسب رضایتمندی شهروندان، افزود: تمرکز شهرداری همدان بر روی مناطق مختلف، توانمندسازی، رایگان کردن عوارض شهرداری در مناطق محروم شهر تا 2.5 طبقه و مصوبات اجرای پیاده‌راه‌سازی است که با محوریت توسعه عمران شهری و عدالت اجتماعی مدنظر اعضای شورای شهر همدان است.
وی با بیان اینکه شورای پنجم شهر همدان در تعاملی قابل توجه، همکاری‌های بیشتری با یکدیگر دارند، افزود: شهرداری همدان نسبت به شهرهای همجوار پیشروی قابل توجهی دارد و بدهی قابل ‌توجهی در زمینه حقوق و مزایای کارمندان و کارگران مجموعه مدیریت شهری وجود ندارد.
گردان اظهار داشت: توسعه شهر همدان به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان با شورای شهر گره خورده است.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر همراهی بیشتر با مدیریت شهری به‌ویژه شورای شهر، گفت: در این صورت می‌توانیم قدرت و خطرپذیری مجموعه مدیریت شهری را افزایش دهیم.
گردان تاکید کرد: اگر مجموعه مدیریت شهری قدرت خطرپذیری نداشته باشد، ضرر آن به شهر و شهروندان می‌رسد.
7523/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اعضای شورای اسلامی شهر حقوق رئیس شورای اسلامی شهر رئیس کل دادگستری استان قوه قضائیه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم باز شد
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج