Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@15:37:08 GMT

اختصاص بیش از 720 میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری ها

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۵۵۶۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز آذربایجان غربی ،  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه کارگاه آموزشی حسابرسی شهرداری های شمال استان در خوی گفت : این اعتبارات از محل تملک دارایی های سرمایه ای آذربایجان غربی  در بین 44 شهرداری توزیع می شود که تاکنون با مبادله اسناد 20 درصد این اعتبارات در شهرداری ها جذب شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای مطلبی افزود : در کمیته برنامه ریزی آتی استان مبالغ دیگری نیز از منابع جدید برای شهرداری ها در نظر گرفته خواهد شد .
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری از کاهش بودجه شهرداری های استان در سالجاری خبر داد و گفت : با حذف مالیات برارزش افزوده از محل در آمدهای نفتی برای شهرداری ها ،  40 درصد بودجه شهرداری ها امسال کاهش یافته که امید است با تصویب یک فوریتی این طرح در مجلس و احیای این محل درآمدی شهرداریها بتوانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند .
آقای عابدی فرماندار خوی هم در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی از اجرای بیش از 10 طرح بزرگ عمرانی از محل اعتبارات ملی دراین شهرستان خبر داد و بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام عمران شهری تاکید کرد .
آقای مقدم رئیس شورای اسلامی خوی هم در این مراسم رویکرد جدید شهرداری خوی را فرهنگی و اجتماعی دانست .
آقای اکبرزداه شهردار خوی هم از اجرای دو طرح بزرگ عمرانی تکمیل کمربندی کنار گذر و احداث دومین پل غیر همسطح خوی با بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار خبر داد .
در این کارگاه یک روزه 60 تن از شهرداران ، روسای شوراهای اسلامی ، و مسئولان امور مالی شهرداری های شمال استان  با روش های جدید حسابرسی در شهرداری ها آشنا شدند .

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شهرداری بودجه کارگاه خوی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی عصر جمعه در بازدید از طرح کنار گذر ایلخچی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه ای شده است.

کد خبر 6089311

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد