Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:34:29 GMT

فشار مستقیم اقتصادی روی طبقه ضعیف جامعه است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۵۶۷۹

فشار مستقیم اقتصادی روی طبقه ضعیف جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: بهترین جهاد خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه اگر در چینش نیروهای یک اداره غفلت شود مدیران باید پاسخگو باشند، افزود: امسال سال سختی برای کشور و مردم ما شد و از همه ناحیه‌ای به ملت فشار آمده و فشار مستقیم گرفتاری‌ها روی طبقات ضعیف جامعه بوده است اما مردم در وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از ما مسئولان جلوتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رفسنجان به مصوبه امهال وامهای کشاورزی پرداخت و بیان کرد: موضوع امهال وام‌ها اجرایی نمی‌شود هئیت دولت مصوب کرده اما بانک‌ها عمل نمی‌کنند اگر این روند پیش برود دیگر هیچ کس ضامن کسی نمی‌شود و وام‌هایی که بانک‌ها قرار است بدهند و سود بگیرند روی دست‌شان می‌ماند.

رمضانی پور تصریح کرد: در کشور ما کالا به وفور وجود دارد و در زمینه گندم به خودکفایی رسیده‌ایم، گاهی با احتکار کالا و یا پاسخ ندادن مسئولان و برخی زیر دستانشان دشمن هم که دنبال جلوه‌دادن نارضایتی مردم است با وجود این موضوعات به هدف خود می‌رسد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به تغییر در مدیریت ثبت اسناد رفسنجان بیان کرد: مدیر جدید از معاونان و مشاوران قوی استفاده کند تا بتواند همانند آرمان‌پور که لایق، متعهد، اخلاقمدار و متدین است، با زمین خواران مقابله کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه ابولفضل تیموری به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان معرفی و از خدمات محمد آرمان‌پور رئیس قبلی این اداره تقدیر شد.

کد خبر 4446797

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری رفسنجان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب کرمانشاه شهرکرد شیراز سنندج زائران اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد