Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون اداری و مالی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با تکمیل و ساخت پروژه خوابگاه دانشجویی، تا سال ۹۸،  سه هزار و 500 متر مربع به فضای خوابگاه های دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری اضافه خواهد شد.
دکتر بهرام سیاوش پور افزود: "این طرح هم اکنون در مرحله جوشکاری و تقویت اسکلت است و امیدواریم با قدرت و سرعت روند تکمیل پروژه پیشروی داشته باشد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه مبلغ ۶ و نیم میلیارد تومان بودجه برآورد شده است، تاکید کرد: "هماهنگی هایی با استانداری خراسان رضوی صورت گرفته است تا بتوانیم حدود ۲ میلیارد تومان از خیران برای خوابگاه کمک بگیریم".
دانشگاه حکیم سبزواری با 10 دانشکده و حدود 9 هزار دانشجو دارای 33 گروه آموزشی و 139 کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکترا است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ساخت خوابگاه های جدید دانشگاه حکیم سبزواری استانداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدام دولت امریکا در سرکوب جنبش دانشجویی و حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردند.
ملکوتی از مدرسین دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این تجمع با اشاره به بیداری جوامع و مردم جهان و حمایت اکثر ملت‌ها از مظلومیت مردم غزه گفت: امریکا به عنوان شریک جرم رژیم اشغالگر قدس باید محاکمه شود و ملت‌های ازاده جهان اجازه فروش سلاح به این رژیم کودک کش را به قدرت‌های استکباری ندهند.

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس