Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:33:20 GMT

باورنکردنی/محمدنصرتی سرمربی اکسین البرز شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۶۳۴۹

محمد نصرتی به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال اکسین البرز انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از کناره‌گیری فراز کمالوند از سرمربیگری تیم فوتبال اکسین البرز، محمد نصرتی به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شد و تمرینات البرزی‌ها را زیر نظر خواهد گرفت. طبق اعلام مدیران باشگاه اکسین البرز، محمد نصرتی تا زمان انتخاب سرمربی جدید تمرینات را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکسین با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تراکتور تا فردا مشخص می شود/«کلمن» گزینه نهایی سرخ ها

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ نصیرزاده در خصوص آخرین خبرها از انتخاب سرمربی جدید برای تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: گزینه ابتدایی ما «قربان بردیف» بود اما او اعلام کرد که ۲۰ اردیبهشت می‌تواند خود را به تیم اضافه کند که با این شرایط نتوانستیم با او به توافق برسیم.

او ادامه داد: «کریس کلمن» سرمربی اسبق تیم ملی ولز گزینه نهایی ما برای هدایت تیم تراکتور است اما هنوز ۱۰۰ درصد با او به توافق نرسیده‌ایم و تا فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد. به دلیل حاشیه‌هایی که در فرودگاه تبریز هنگام بازگشت کاروان تیم به وجود آمد، مربیان و بازیکنان خارجی رغبت نمی‌کنند که به تراکتور بیایند. هواداران اصیل تراکتور از نتایج به دست آمده ناراحت هستند اما دست به چنین کاراهایی که به ماشین بازیکنان حمله کنند، نمی‌زنند.

نصیرزاده تصریح کرد: گزینه‌های هدایت تراکتور ۱۰۰ درصد خارجی هستند و دلیل آن هم دوری از حاشیه در تیم است.

لازم به ذکر است که رسانه باشگاه تراکتور پیش از این از برگزاری جلسه اعضای هیأت مدیره این باشگاه پیرامون انتخاب سرمربی جدید، امروز شنبه یکم اردیبهشت خبر داده بود.

کد خبر 6083299

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد
  • گزینه نهایی نیمکت تراکتور مشخص شد
  • نصیرزاده: سرمربی تراکتور فردا مشخص خواهد شد
  • سرمربی جدید تراکتور تا فردا مشخص می شود/«کلمن» گزینه نهایی سرخ ها