Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید خلیل منبتی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با رادیو اربعین افزود: در ایستگاه های خادمان رضوی درمانگاه های کوچکی برای اموری مانند پانسمان و درمان های جزئی با حضور پزشکان آستان قدس رضوی دایر شده است.

وی با اشاره به حضور جمع کثیری از زائران ایام آخر صفر در مشهد مقدس گفت: در این ایام روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار وعده غذایی برای صبحانه، نهار و شام در محل اسکان زوار از آشپزخانه رضوی توزیع می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی تاکید کرد: این تعداد پذیرایی در کنار ایستگاه های مردمی و هیئات مذهبی خواهد بود.

سید خلیل منبتی با اشاره به حضور هیئات مذهبی کثیری که در مشهد مقدس به سوگواری ۲۸ صفر خواهند پرداخت گفت: تنها تعدادی از هیات های مذهبی که پرچم حرم مقدس امام رضا(ع) را دریافت نموده اند در داخل صحن های حرم اجرای برنامه خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به حضور گسترده آستان قدس رضوی در مراسم پیاده روی اربعین تصریح کرد: آستان قدس رضوی هفت ایستگاه در پایانه های مرزی کشور و ایستگاه های متعددی با هزینه و خدمت گذاری خادمین رضوی در شهر های کربلا، کاظمین و سامرا دارد.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی تاکید کرد: بنا بر دستور تولیت آستان رضوی مواکب و ایستگاه های آستان قدس رضوی تا آخر هفته در خدمت زوار خواهند بود.

کد خبر 4446844

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی اربعین 97 اربعین حسینی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب شهرکرد شیراز کرمانشاه سنندج زائران اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان آقایان خراسان رضوی بزرگداشت داور بین المللی دکتر «پویا پارسا» با حضور ۵۰ بازیکن خراسان رضوی بصورت دوره‌ای - حذفی و با سرداوری استاد امین زاده و فروغی در خانه تنیس روی میز برگزار شد

در پایان این مسابقات ابوالفضل شریعت زاده، کیوان غفاری، جعفر جلائیان، رضا صالحیان، علی صادقی مندی، محمد جواد قاسمی نیا، عباس فروغی و محمد اسکندری به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

 هشت بازیکن منتخب بهمراه بازیکنان دسته برتر بزودی مسابقات نهایی را بصورت دوره‌ای برگزار خواهند کرد.

در مراسم پایانی با حضور ریاست و دبیر هیات و  بازیکنان و جمعی از پیشکسوتان استان از دکتر پارسا با اهدا لوح تقدیر گردید.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود