Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@17:11:06 GMT

سقوط از پله برقی در مترو تهران ۶ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۶۶۴۷

محمد کرم درآبادی گفت: ساعت ۱۷ و ۲۱ دقیقه حادثه سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی به سامانه ۱۱۵ اعلام و تکنسین‌های اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۶ نفر از نواحی مختلف اندام‌ها به ویژه دست و پا دچار شکستگی شدند که تکنسین‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی ۳ مصدوم «عباس جعفری ۸۲ ساله، بنفشه جلیلی ۵۶ ساله و زهرا خاکساری ۷۶ ساله» را به بیمارستان فیروزگر منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران ادامه داد: «نازنین فرامرزی ۱۰ ساله، زهرا روزبهانی ۲۹ ساله و سارینا فرامرزی ۷ ساله» سه مصدوم دیگر این حادثه نیز به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

ایستگاه شهید بهشتی در خط یک مترو تهران واقع شده است.

علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد.

چند ماه گذشته حادثه مشابهی در ایستگاه میرداماد رخ داد و در آن یک نفر از پله برقی سقوط کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهید بهشتی زهرا بیمارستان روابط عمومی امام خمینی مترو بیمارستان روابط عمومی شهید بهشتی مترو مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: واژگونی اتوبوس در آزادراه قزوین زنجان یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت_ تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان، محدوده پل دولت آباد داشت.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اقبالیه، کهک، تاکستان، اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان توسط کارشناسان اورژانس آغاز شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند، این حادثه ۲۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

اسماعیلی ادامه داد: ۱۴ نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی و شش مصدوم با آمبولانس هلال‌احمر با هماهنگی‌های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی، شفا و تأمین تاکستان منتقل شدند.

وی گفت: دو مصدوم حادثه نیز با اقدامات درمانی در محل درمان شدند و رضایت انتقال به مرکز درمانی نداشتند، یک نفر فوتی واژگونی اتوبوس که یک مرد ۴۰ ساله است توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

کد خبر 749015

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز