Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ماشاءالله کریمان خراسانی روز چهارشنبه در همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی نهبندان افزود: با اجرای این تعداد طرح برای 341 نفر در شهرستان شغل ایجاد شد.
وی بیان کرد: ابتدای ورودم به شهرستان در خردادماه اسمال از این محل فقط 442 میلیون تومان در قالب پنج طرح تسهیلات به عشایر و روستاییان پرداخت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمان خراسانی با بیان اینکه 114 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به خراسان جنوبی اختصاص یافته است گفت: از این میزان 8.6 درصد یعنی 9 میلیارد و 800 میلیون تومان سهم نهبندان بود که با تلاش های صورت گرفته بیش از سهمیه شهرستان را جذب کردیم.
وی اضافه کرد: از نظر مقایسه ای وضعیت ما در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری بهتر از سایر شهرستان های استان است.
فرماندار نهبندان با تاکید بر اینکه امروز اشتغال به دغدغه جدی مسئولان تبدیل شده است، اضافه کرد: دولت تمام هم و غم خود را روی اشتغال گذاشته و تسهیلات خوبی برای اشتغال در شهرستان در حال پرداخت است، شوراهای اسلامی مردم را نسبت به پرداخت تسهیلات خوبی که دولت برای ایجاد اشتغال پرداخت می کند، آگاه کنند.
کریمان خراسانی عنوان کرد: دغدغه و پیگیری مجدانه ما برای نتیجه بخش بودن اقدامات در حوزه اشتغال است و به این دلیل است که دستگاه ها باید پای کار باشند و ما نیز برای پیگیری اشتغال در شهر و روستا به آنها کمک می دهیم.
وی اظهار داشت: ایجاد اشتغال جدید و پایدار یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است، این شهرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در زمینه اشتغال روستائیان و عشایر دارد.
کریمان خراسانی با بیان اینکه شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری های اداره کشور نقش مهمی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها ایفا می کنند، گفت: شوراها به عنوان بازوان مردم می توانند در کنار دولت و با همکاری نزدیک با یکدیگر بسیاری از مشکلات را حل کنند.
وی اضافه کرد: شوراها در مجموعه شهرستان توانسته اند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و بار سنگینی را از دوش دولت بردارند.
شهرستان نهبندان با 26 هزار کیلومترمربع مساحت دومین شهرستان از نظر وسعت در استان بعد از طبس؛ از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهرستان زابل محدود می شود.
مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری شهر بیرجند مرکر استان است.
7556*6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اشتغال ایجاد اشتغال تصمیم گیری های سیستان و بلوچستان شوراهای اسلامی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه ستاد جوانی و جمعیت این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرا و پیگیری تعهدات دولت در بخش جوانی جمعیت از جمله وام‌های ازدواج، فرزند‌آوری، ودیعه مسکن و واگذاری زمین و تامین مسکن جوانان اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین مقابله با تخلفات حوزه تسهیلات و خریدوفروش وام‌های جوانی جمعیت که باعث شده دست جامعه هدف از این تسهیلات کوتاه بماند هم باید مورد توجه و راستی آزمایی قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه موضوع جوانی جمعیت طی یک دهه اخیر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، اضافه کرد: فقدان فرهنگ‌سازی و اقناع جامعه به فرزندآوری و آسیب‌های خانواده تک فرزندی باید از طریق افکار عمومی و اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اقدامات بخش مسکن نیز بیان کرد: هم اکنون بیش از ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در روستا‌های حاشیه مهاباد همراه با وام ۳۵۰ میلیون تومانی آماده واگذاری یه متقاضی مسکن است.

وی اقدامات دولت در بخش واگذاری زمین به متقاضیان را در سطح شهرستان قابل توجه دانست و گفت: با تخصیص زمین به طرح‌های نهضت ملی در سطح شهر و روستا طی چند سال آینده گرانی کرایه و اجاره مسکن فروکش خواهد کرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران بانک‌های عامل شهرستان گزارش و عملکرد خود را در بحث پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت ارائه کردند.

مهاباد با جمعیت ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است