Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری گلستان گفت: بیش از ۹۰ پروژه در کردکوی در حال اجرا وجود دارد و درخواست داریم که فرماندار شهرستان برای اتمام این پروژه ها اهتمام داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمدولی روزبهان، عصر امروز (چهارشنبه 9 آبان) در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کردکوی اظهار کرد: کردکوی با کم آبی رو به رو است و باید اعتباراتی برای حل بحران کم آبی این شهرستان اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: بیش از ۹۰ پروژه در کردکوی در حال اجرا وجود دارد و درخواست داریم که فرماندار شهرستان برای اتمام این پروژه ها اهتمام داشته باشد تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری گلستان ادامه داد: اهتمام دولت در اجرای اصل ۴۴ است و تبصره ۱۹ و ۲۷ را در این راستا پیش‌‌بینی کرده تا اقدامات برای خصوصی‌سازی با سرعت بیشتر ادامه یابد.

 

روزبهان افزود: مهمترین ظرفیت کردکوی گردشگری است و به دنبال آن کشاورزی و صنعت قرار دارد و امید داریم  در آینده شاهد رشد و توسعه شهرستان کردکوی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده باشیم.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مرز مهران زائران اربعین حسینی شیراز مجلس امام حسین ع موکب اربعین رای اعتماد شهرستان کردکوی کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد