Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@22:18:32 GMT

فرار معجزه آسای موتورسوار از مرگ + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۷۴۲۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک موتورسوار میانسال با تغییر مسیر ناگهانی، جان خود را به خطر انداخت.

حجم ویدیو: 6.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

یک موتورسوار چینی در خیابانی مشغول به رانندگی بود که با تغییر مسیر ناگهانی، جان خود را به خطر انداخت.
تغییر مسیر ناگهانی موتورسوار میانسال، به تصادف Crash با یک تریلی منجر شد اما خوشبختانه راکب موتورسیکلت آسیب جدی ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اتفاق هولناک برای مجری معروف تلویزیون هنگام پخش برنامه زنده+عکس حادثه در متروی شهید بهشتی تهران/ سقوط 6 زن و مرد از پله برقی محسن یگانه در یوتیوب غوغا کرد! / خارجی ها می خواهند فارسی یاد بیگیرند! + جزییات زن دوم شوهرم هستم او بچه دارد و من مادر نمی شوم / پرنیا عشقم بود + عکس آیناز 8 ساله را دیده اید؟! از او در همدانهیچ اثری نیست ! + عکس این مرد 58 ساله صومعه سرایی13 نفر را از مرگ نجات داد شهروز به زنش گفت با رییسش روی هم بریزد! / عبرت شرکت در پارتی شبانه! زن ضد پیامبر اسلام اعدام نمی شود! + عکس قطعی شد / خاشقجی خفه و جسدش قطعه قطعه شده است! ریاست مرد نابینا در باند زورگیران مخوف جنوب تهران ! دستمزد میلیاردی ماهیانه «محمد رضا گلزار» در یک سریال + عکس جنجال لباس عجیب آقای وزیر !+ فیلم اخراج وحید خزایی و داوود هزینه از ترکیه / داوود هزینه به گرجستان رفت+ عکس دزدی مرد تهرانی بخاطر بیماری بچه اش+ فیلم گفتگو این 3 مرد مرموز در تهران جولان می دادند! 2 جایگزین عجیب مهریه برای ازدواج / گرانی سکه باعث شد مرگ دلخراش پسربچه در صحنه تعقیب و گریز دزد و پلیس ! + عکس محل مرگ جسد یک مرد در استخر پارک ایل‌گلی تبریز پیدا شد +عکس حمید هیراد به خاطر لب زدن در کنسرت شیراز محکوم شد قتل فجیع پدر خانواده در دسیسه زنانه! / در زرندیه رخ داد خبر خوب / ۲۵۰ هزار تومان برای هر عضو خانوارکم درآمد گفت و گو با مرد تهرانی که سر دو دختر جوانش را برید! + فیلم و عکس این مرد زن های همراه خود را در طلا فروشی های تهران جا می گذاشت و فرار می کرد +عکس پلیس این قاتل فراری را پس از 7 سال زندگی مخفیانه در آلمان و ترکیه به ایران برگرداند+عکس پشت پرده خودکشی طناز مطلقه! / از تهمت ها خسته شدم! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام شنیع مسافر امریکا در ایران ! / در شرق تهران فاش شد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تصادف Crash اخبار حوادث فیلم موتورسوار معجزه تغییر مسیر ناگهانی از مرگ عکس فیلم زن زندگی من قتل ازدواج ایران ویدیو ها سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟