Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی با شکست تیم فرانک لمپارد به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه صعود کرد. 

به گزارش وبسایت نود، مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس چهارشنبه شب با برگزاری ۴ بازی ادامه پیدا کرد. در مهمترین بازی تیم چلسی با نتیجه ۳-۲ از سد تیم دربی کانتی با مربیگری فرانک لمپارد گذشت و به مرحله بعد راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دیگر بازی ها تیم تاتنهام با نتیجه ۱-۳ مقابل وستهم پیروز شد و آرسنال که از دقیقه ۵۶ با اخراج گوئندوزی ده نفره بازی می کرد با نتیجه ۲-۱ مقابل بلکپول به پیروزی رسید. تیم میدلزبورو هم با یک گل از سد کریستال پالاس گذشت. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی آرسنال چلسی تاتنهام فرانک لمپارد جام اتحادیه انگلیس دربی کانتی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم