Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@02:22:50 GMT

درمان شوره سر با روش های گیاهی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۸۴۵۹

درمان شوره سر با روش های گیاهی

رکنا: بهترین راه های درمان شوره سر روش های گیاهی و طبیعی است.

شوره سر یکی از مشکلات رایج زیبایی و سلامت مو است. خشک ، سمج و چسبناک اینها خصوصیات شوره هایی است که روی یقه ی کت و اطراف لباس شما ظاهر می شوند و به این راحتی ها هم دست بردار نیستند.

برای درمان شوره سر بهترین راه و روش مثل همیشه راهها و درمان گیاهی شوره سر است چرا که علی رغم رفع شوره سر می تواند به حفظ زیبایی و استحکام موهایتان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسک موی ماست، عسل و لیمو برای درمان شوره سر

یکی از مواد اولیه اکثر ماسک های ضد شوره مو ماست و لیمو هستند. به این ماده ضد شوره مو عسل را هم اضافه کنید تا معجزه کنند.با ترکیب این مواد ماسک ضد شوره مو را تهیه کرده و به مدت 15 الی 20 دقیقه روی موهایتان قرار داده و سپس با آب ولرم موهایتان را آبکشی کنید.

درمان شوره موی سر با ماسک روغن کرچک و زیتون:

این دو روغن گیاهی را با هم ترکیب کرده و موهایتان را با ان ماساژ Massage داده و اجازه دهید موها 15 دقیقه آغشته به این ماسک ضد شوره بماند و سپس موها را کاملا آبکشی کنید. این ماسک به دلیل داشتن ویتامین ای و امگا 3 باعث تقویت موها نیز می شود.هفته ای 2 بار از این ماسک ضد شوره استفاده کنید تا موهایتان عاری از شوره شوند.

درمان طبیعی شوره سر با ماسک چای سبز و سرکه سفید:

با ترکیب یک فنجان چای سبز با 5 قطره روغن نعناع و یک قاشق چای خوری سرکه سفید یک ماسک ضد شوره ی طبیعی فوق العاده بسازید. موها را با این ماسک مایع ضد شوره موی سر آغشته کنید و بعد از 5 دقیقه موها را آبکشی کنید.سپس موها را با شامپو طبق روال همیشگی شستشوی موها بشویید.

درمان گیاهی شوره سر با ماسک ضد شوره موز و روغن زیتون:

برای تهیه این ماسک ضد شوره مو 2 عدد موز را با 2 قاشق چایخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید. آب یک لیموی کامل را فشرده و به مواد اولیه ماسک ضد شوره موی سر اضافه کنید. مواد را با هم ترکیب کنید تا ماسکی به حالت خمیری به دست آورید. این ماسک مو باید به مدت 30 دقیقه روی موهایتان بماند تا به خوبی اثر کرده و شوره های مو را از بین ببرد. بعد از مدت مشخص شده ، ماسک ضد شوره مو را با آب ولرم از روی موها شسته و موها را آبکشی کنید. بعد از آبکشی کامل موها، موهایتان را با شامپو طبق روال همیشه بشویید.

این ماسک مو یکی از ماسک موهای پیشنهادی برای رفع وزی و خشکی مو نیز می باشد.

ماسک ضد شوری قوی با زنجبیل با نسخه طب سنتی درمان شوره سر

مقداری پودر زنجبیل را با 1 قاشق چایخوری روغن کنجد ترکیب کنید و 1 قاشق چای خوری آبلیمو به آن بیافزایید. ماسک ضد شوره ی شما باید حالتی نیمه خمیری داشته باشد.

برای درمان شوره سر این ماسک مو را روی موهای خشک بمالید و بعد از 15 دقیقه موها را آبکشی کرده و شامپو کنید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هشدار پلیس فتا تهران به شهروندانی که از تلفن همراه آیفون استفاده می کنند اتفاق هولناک برای مجری معروف تلویزیون هنگام پخش برنامه زنده+عکس رعد و برق 30 فلامینگو را در شیراز خشک کرد+ عکس جوان 16 ساله همکلاسی خود را به طرز وحشتناکی به قتل رساند+عکس حادثه در متروی شهید بهشتی تهران/ سقوط 6 زن و مرد از پله برقی محسن یگانه در یوتیوب غوغا کرد! / خارجی ها می خواهند فارسی یاد بیگیرند! + جزییات زن دوم شوهرم هستم او بچه دارد و من مادر نمی شوم / پرنیا عشقم بود + عکس آیناز 8 ساله را دیده اید؟! از او در همدانهیچ اثری نیست ! + عکس این مرد 58 ساله صومعه سرایی13 نفر را از مرگ نجات داد شهروز به زنش گفت با رییسش روی هم بریزد! / عبرت شرکت در پارتی شبانه! زن ضد پیامبر اسلام اعدام نمی شود! + عکس قطعی شد / خاشقجی خفه و جسدش قطعه قطعه شده است! ریاست مرد نابینا در باند زورگیران مخوف جنوب تهران ! دستمزد میلیاردی ماهیانه «محمد رضا گلزار» در یک سریال + عکس جنجال لباس عجیب آقای وزیر !+ فیلم اخراج وحید خزایی و داوود هزینه از ترکیه / داوود هزینه به گرجستان رفت+ عکس دزدی مرد تهرانی بخاطر بیماری بچه اش+ فیلم گفتگو این 3 مرد مرموز در تهران جولان می دادند! مرگ دلخراش پسربچه در صحنه تعقیب و گریز دزد و پلیس ! + عکس محل مرگ جسد یک مرد در استخر پارک ایل‌گلی تبریز پیدا شد +عکس حمید هیراد به خاطر لب زدن در کنسرت شیراز محکوم شد قتل فجیع پدر خانواده در دسیسه زنانه! / در زرندیه رخ داد خبر خوب / ۲۵۰ هزار تومان برای هر عضو خانوارکم درآمد این مرد زن های همراه خود را در طلا فروشی های تهران جا می گذاشت و فرار می کرد +عکس پلیس این قاتل فراری را پس از 7 سال زندگی مخفیانه در آلمان و ترکیه به ایران برگرداند+عکس پشت پرده خودکشی طناز مطلقه! / از تهمت ها خسته شدم! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه زیبایی سلامت ماساژ Massage چای طب سنتی درمان روغن زیتون طبیعی مواد معجزه شوره سر عکس زن فیلم زندگی من قتل ازدواج ایران پلیس ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس

ایتنا - پلتفرم ایکس در حال بررسی اعمال هزینه‌های مالی برای کاربران جدید در ازای اجازه دادن به آنها برای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران است. وبلاگ‌نویسان آن را تصمیمی «فرصت‌طلبانه و آزاردهنده» توصیف می‌کنند.
پلتفرم ایکس در حال بررسی اعمال هزینه‌های مالی برای کاربران جدید در ازای اجازه دادن به آنها برای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران است. وبلاگ‌نویسان آن را تصمیمی «فرصت‌طلبانه و آزاردهنده» توصیف می‌کنند.

به گفته میلیاردر آمریکایی و مالک این پلتفرم، ایلان ماسک، هزینه‌های مالی کاربران جدید ایکس تنها راه برای اطمینان از مقابله با حساب‌های رباتیک در نظر گرفته می‌شود.

این تاجر معروف خاطر نشان کرد که این هزینه‌های مالی تنها برای مدت 3 ماه توسط دارندگان حساب جدید پرداخت می‌شود و پس از این مدت استفاده از این پلتفرم رایگان می‌شود.

 
 غرامت مالی مزایای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران را به روش‌های مختلف مانند لایک کردن، نوشتن پاسخ‌ها، ارسال مجدد (ری‌پست) و همچنین ذخیره توییت‌ها برای کاربر تضمین می‌کند.

طبق اطلاعات فاش شده، فالو کردن کاربران و مشاهده پست‌هایشان بدون تعامل با آنها، تا سه ماه پس از ورود به پلتفرم نیازی به اشتراک ندارد. 

افشاگری‌ها حاکی از آن است که در صورت عدم پرداخت اشتراک، کاربر جدید پس از گذشت 3 ماه از ایجاد حساب کاربری خود در ایکس می‌تواند به صورت عادی محتوا را منتشر کند و با پست‌های دیگران تعامل داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دلایل ریزش مو در زنان
  • پنج علت ریزش مو در زنان
  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • بیکارتر از کیم کارداشیان، مرفه‌تر از ایلان ماسک!
  • جنجال ایکس در هند
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا