Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@12:43:44 GMT

معمای کشف قتل دو خواهر عربستانی در نیویورک

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۸۵۵۳

معمای کشف قتل دو خواهر عربستانی در نیویورک

پلیس نیویورک برای کشف معمای قتل دو خواهر ۱۶ و ۲۲ ساله عربستانی که هفته گذشته در حالیکه به هم نوارپیچ شده و در حاشیه رودخانه هادسون در این شهر کشف شده بودند، از کسانی که اطلاعاتی دارند درخواست کمک کرد.

به گزارش شریان نیوز، پلیس نیویورک برای کشف معمای قتل دو خواهر ۱۶ و ۲۲ ساله عربستانی که هفته گذشته در حالیکه به هم نوارپیچ شده و در حاشیه رودخانه هادسون در این شهر کشف شده بودند، دست به دامن عموم شده و از کسانی که اطلاعاتی دارند درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره پلیس نیویورک در توئیتی نوشت: «در حالیکه ما به انجام تحقیقات پر هزینه در زمینه مرگ دو خواهر بنام‌های طلا و روتانا که اجساد آن‌ها در روز ۲۴ اکتبر در کناره رودخانه هادسون در منهتن پیدا شد، از تمامی کسانی که اطلاعاتی درباره این دو نفر دارند، آن‌ها را می‌شناسند، آن‌ها را دیده و یا با آن‌ها ملاقات کرده اند، می‌خواهیم با مرکز مقابله با جرایم پلیس تماس بگیرند.»

به نوشته نیویورک‌تایمز، چهارشنبه هفته گذشته -۲۴ اکتبرمقارن با ۲ آبان- فردی که در پارک ریورساید (Riverside Park) نیویورک در حال قدم زد بود، در حاشیه رودخانه‌ای که در این پارک جریان دارد، جسم مشکوکی را در زیر آب می‌بیند و فورا با پلیس تماس می‌گیرد.

ماموران پلیس پس از مراجعه به محل و بازرسی حاشیه رودخانه، در زیر پایه‌های یک پل در قسمت کم‌عمق رودخانه جسد دو دختر جوان با لباس‌های یکدست و سیاهرنگ را مشاهده می‌کنند که از ناحیه کمر و مچ پا با نوار چسب به صورت رخ به رخ به یکدیگر بسته شده بودند.

برچسب هادو خواهر عربستانی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • آخر هفته بارانی مازندران
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله