Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مجید قناد و حسین محب اهری؛ همچنین ۶۰۰ مهمان از جمله دانش‌آموزان، هنرمندان و خبرنگاران پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزای شبستان از همدان، "هادی فیض منش" ، در مورد مراسم رونمایی از پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان گفت: این مراسم در مدرسه ابتدایی شهید سردار حاج حسین همدانی واقع در دیزج  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: پوستر این دوره جشنواره با حضور مجید قناد و حسین محب اهری، چهره شناخته شده حوزه کودک و نوجوان، (۱۲ آبان) در همدان رونمایی می‌شود.

 

وی افزود: همچنین حدود ٦٠٠ مهمان از جمله دانش‌آموزان، هنرمندان و خبرنگاران در مراسم رونمایی از پوستر حضور خواهند داشت.

 

فیض‌منش با تأکید بر اینکه شهروندان، کودکان و نوجوانان حاشیه شهر هم باید از برنامه‌های فرهنگی و هنری بهره‌مند شده و در برگزاری این جشنواره سهیم باشند؛ خاطرنشان کرد: این مراسم روز ‌شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مدرسه ابتدایی «شهید سردار حسین همدانی» در دیزج همدان برگزار می شود.

 

مدیر اجرایی  بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان  اظهار کرد: در این مراسم به همه دانش‌آموزان بسته لوازم‌التحریر هدیه داده می‌شود و برنامه‌های شاد از جمله اجرای برنامه توسط مجید قناد، عمو حمید و... در نظر گرفته شده است.

 

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی، آذر ماه امسال در شهر تاریخی همدان برگزار خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مجلس شیراز اردبیل مرز مهران کربلا موکب اربعین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان رونمایی پوستر استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟