Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، همایش رهروان سیزده ساله بسیجی شهرستان سیریک با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک ،سرگرد پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک ، بهرامی مدیر آموزش و پرورش، ملاحی معاونت پرورشی ، علیدادی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان و جمعی از دانش آموزان و معلمان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در مدرسه ولایت شهر بندر سیریک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه شهرستان سیریک در این همایش گفت: شهید حسین فهمیده نوجوانی الگو و اسوه حقیقی برای دانش آموزان امروز است. حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری افزود: دانش آموزان باید بدانند که استقلال و آزادی امروز جامعه مدیون ایثار و گذشت شهید فهمیده ها هستیم.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش رهروان شهید فهمیده را آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و فراهم کردن زمینه پیوستن دانش آموزان به بسیج سرافراز و لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت است .

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد