Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@18:44:39 GMT

«دزد و پری» ؛فیلمی که همچنان پشت خط اکران مانده

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۹۱۷۲

به گزارش پارس نیوز، 

حسین قناعت نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره وضعیت اکران «دزد و پری ۲» گفت: در ابتدا باید از اینکه فیلم‌های کودک و نوجوان به جایی رسیده اند که همزمان با فیلم‌های حوزه بزرگسال اکران می‌شوند و بعضاً مخاطبان بیشتری را به سالن‌ها می‌کشانند، ابراز خوشحالی کنم و بگویم این اتفاق بسیار خوبی برای سینمای کودک خواهد بود؛ اما بی عدالتی در اکران آزاردهنده و دردناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توضیح بیشتر درباره بی عدالتی در اکران عنوان کرد: فیلم سینمایی «دزد و پری ۲» دو سال پیش، سه جایزه از جشنواره کودک و نوجوان به دست آورد که یکی از آن‌ها جایزه بهترین فیلم بود. این یعنی قدرت جذب مخاطبان فراوانی داشته است از سویی فیلمی شاد و مفرح و سالم قلمداد می‌شود؛ ولی جای سوال دارد اثری که قرار بود پس از دوسال انتظار تابستان و با تغییر زمان، مهرماه اکران شود؛ چند هفته‌ای است آنونس آن در سینما‌ها پخش می‌شود و به گفته پخش کننده باز هم خبری از نمایش آن نیست و تا اطلاع ثانوی در بلاتکلیفی به سر خواهد برد؟!

وی افزود: تا جایی که شنیدم تعدادی از فیلم‌ها که طی چند ماه اخیر تولید شدند اکران شده و می‌شوند؛ اما فیلمی مانند «دزد و پری ۲» که دو سال از تولیدش می‌گذرد باید پشت خط اکران بماند! واقعا نمی‌دانم اعتراضم را باید به کجا ببرم و به گوش چه کسی برسانم و اصلاً چه کسی جوابگوست؟!

وی اضافه کرد: فیلم «دزد و پری ۲» به مراتب از «دزد و پری ۱» که با مخاطبانش ارتباط خوبی برقرار کرد، بهتر و دیدنی‌تر است. آیا حق چنین فیلمی که شاد و مفرح، مخصوص خانواده و پربازیگر است باید این باشد؟! امیدوارم همانطور که اتفاقات خوب برای سینمای کودک در حال رخ دادن است، ادامه پیدا کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کودک و نوجوان سینمای کودک خانواده خانواده سینمای کودک فیلم سینمایی کودک و نوجوان پارس اکران پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • (ویدئو) دبی همچنان غرق در آب
  • آغاز اکران فیلم «مست عشق»
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • دبی پر زرق و برق، همچنان غرق در آب + فیلم
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • فیلم/ دبی همچنان در زیر آب
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»