Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود عباسی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، افزود: این اتباع ایرانی که دوران محکومیت خود را در زندان‌های تایلند سپری می‌کردند، در بانکوک به مقامات کشورمان تحویل داده شدند.

وی گفت: اتهام بیشتر این محکومان قاچاق مواد مخدر بوده است که باید ادامه محکومیتشان را در کشورمان بگذرانند.

عباسی افزود: افرادی که به دنبال قاچاق مواد مخدر به تایلند هستند باید بدانند که زندان‌های سختی در این کشوره
در انتظار قاچاقچیان مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کارگروه انتقال محکومان وزارت دادگستری گفت: انتقال این محکومان حاصل گفتگو‌های طولانی مدت مقامات دو کشور است.

وی تاکید کرد: انتقال این محکومان به کشور و تشریح وضع آن‌ها در زندان‌های تایلند، قطعا موجب عبرت افرادی خواهد بود که با قانون گریزی و ارتکاب جرم مرز‌های قانون را نادیده می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انتقال محکوم ایرانی تایلند وزارت دادگستری زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تمرکز بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، امروز شنبه در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار مبارزه جدی با قاچاق این مواد، توصیف و به کشور‌های غربی یادآوری کرد که اگر مبارزه بی‌امان ایران نبود، مواد مخدر، همه اروپا را فرا می‌گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس‌جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تحریم‌ها و تهدید‌های متعدد، موفقیت‌های بسیاری در مبارزه با مواد مخدر به‌ دست آورده است.

آقای رئیسی تصریح کرد: هزینه‌های بسیاری در زمینه مبارزه با این مواد بر کشور تحمیل می‌شود. مسئولیت‌پذیر کردن نظام بین‌الملل در مبارزه مواد مخدر، بسیار اهمیت دارد؛ سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی در مقایسه با کارهای ایران، به وظایف خود در این زمینه عمل نکرده‌اند.

رئیس جمهور، ضمن تجلیل از کارهای انجام شده در ستاد مبارزه با مواد مخدر، از این ستاد خواست با نگاه عملیاتی و فراسازمانی، تحول جدی در رویکردها، مسئولیت‌ها و عملکرد خود، ایجاد کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آقای رئیسی، همچنین مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر را مکلف کرد که تمرکز اصلی خود را بر مقابله با مبادی تولید و توزیع‌کنندگان عمده این مواد، قرار دهند و در این زمینه از کمک دستگاه‌های سیاست خارجی و اطلاعاتی کشور، کمک بگیرند.

رئیس جمهور تصریح کرد: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های اصلی توزیع، تمرکز کنند؛ برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد، لازم است، اما اساس کارها باید بر مبارزه با شبکه‌های اصلی آن باشد.

دیگر خبرها

  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران 
  • مسئولیت‌پذیر کردن نظام بین‌الملل در مبارزه با مواد مخدر
  • رئیسی: تمرکز بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر