Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان گفت: دو پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی استان فعال هستند.

«علیرضا کاکاوند» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، خاطرنشان کرد: سال گذشته از محل اعتبارات بانک جهانی عملیات اجرایی حدود 60 پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب آغاز شد.

وی ادامه داد: سهم لرستان از این تعداد دو پروژه بوده که اعتبار آن‌ها حدود 12 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاکاوند با بیان این‌که یکی از این پروژه‌ها دربند شهرستان ازناست، افزود: شبکه و خط انتقال این پروژه به‌طور کامل تمام و محوطه تصفیه‌خانه حصارکشی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: تنها سیستم تصفیه این پروژه مانده که جزو قرارداد پیمانکار است و هم‌اکنون نیز مشغول کار هستند.

وی با اشاره به پروژه دیگر افزود: چمن سلطان الیگودرز دهه فجر سال پیش کلنگ‌زنی شد که معارض داشت و حدود دو ماه است مشکل برطرف شده و هم‌اکنون پروژه فعال است و شبکه آن 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کاکاوند یادآور شد: به احتمال زیاد شبکه این پروژه تا پایان امسال تکمیل می‌شود اما تصفیه‌خانه آن سال بعد تمام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصفيه خانه فاضلاب منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صالح محمدی با اشاره به پرداخت ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به ۷۸۰ نفر از کشاورزان گیلانی خبر داد و گفت: این تسهیلات برای خرید ابزارآلات کشاورزی شامل تیلر، نشاکار، کمباین، تراکتور، پمپ آب و دستگاه وجین هزینه شده است.
وی با اشاره به اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومانی گیلان در بخش مکانیزاسیون در سال ۱۴۰۲ افزود: به دلیل مشکل در سامانه سمات بانک کشاورزی این میزان اعتبار کامل به استان تخصیص نیافت. 
 رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: اعتبار ویژه مکانیزاسیون امسال ۲۴۰ میلیارد تومان است که پس از هماهنگی با مدیریت شعب بانک کشاورزی، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان
  • ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!
  • فاضلاب شهر بندر عباس سر و سامان می گیرد
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه