Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@13:16:11 GMT

اولویت ما روابط مستحکم با همسایگان است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۹۷۶۷

اولویت ما روابط مستحکم با همسایگان است

خبرگزاری میزان- وزیر خارجه گفت:در پاکستان مذاکرات مهمی داشتم، یک روز پیش از آن هم نشست سه جانبه با ترکیه و آذربایجان برگزار کردیم، اولویت ما روابط مستحکم با همسایگان است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر اخیر خود به ترکیه و پاکستان در صفحه توییتر خود نوشت: «اقدامات انحرافی و کینه توزانه موساد، (که بعدا به آن خواهم پرداخت) تنها تعهد ما را به برقراری ارتباط سازنده با جهان تقویت می‌کند؛ در پاکستان مذاکرات مهمی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز پیش از آن هم نشست سه جانبه با ترکیه و آذربایجان برگزار کردیم. اولویت ما روابط مستحکم با همسایگان است».

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاکستان ترکیه محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه همسایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه مشترک صنایع دستی قطر و هرمزگان در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی گفت: در راستای نشست مشترک ایران و قطر، نمایشگاه توانمندی‌های صنایع‌دستی و فرهنگی گردشگری استان هرمزگان پاییز سال جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: این نمایشگاه در راستای اجرا و تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» و دستور رئیس‌جمهور در توجه به مقوله صنایع‌دستی با اولویت ارتباط و هم‌افزایی با کشورهای همسایه با مشارکت استانداری، سازمان صمت، شهرداری بندرعباس، اتاق بازرگانی، سازمان تعاون امور روستایی و سایر ارگان‌های مرتبط برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این رویداد فرصتی است برای اینکه ظرفیت‌های گردشگری و هنر دست فعالان صنایع‌دستی استان را برای کشور همسایه که قرابت و اشتراکات فراوانی در حوزه فرهنگی باهم داریم، به نمایش بگذاریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: برپایی این نمایشگاه و در کنار آن برگزاری نشست‌های تخصصی و پنل‌های آموزشی توسعه صنایع‌دستی، ضمن ایجاد فرصتی مناسب برای آسیب‌شناسی وضعیت صادرات صنایع‌دستی، شرایط ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در عرصه صادرات را فراهم می‌کند.

کد خبر 6076878

دیگر خبرها

  • ارباش: دنیا نفاق غرب را دید
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است
  • وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
  • پاکستان: هرگونه اقدام نظامی جدید از سوی اسرائیل به ضررشان تمام خواهد شد
  • تضمین ارزآوری برای کشور به همت صنعت گاز/ «ایران» شریک اقتصادی مطمئن شناخته شد
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • چرا باید نگرانی های پاکستان را به عنوان همسایه، درک و درخور توجه بدانیم
  • برگزاری نمایشگاه مشترک صنایع دستی قطر و هرمزگان در بندرعباس