Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ابوعلی مهدی زاده از آغاز ثبت نام سی امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد واظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه  هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در این جشنواره برای جامعه هدف آن از ۵ آبان تا ۵ آذر ماه سال جاری خواهد بود گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

مهدی زاده ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۹۷ با عنوان حمایت از کالای ایرانی، با تعامل دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان در این جشنواره باشیم.

وی زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبین استانی؛ منتخبین‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می شوند.

شایان ذکر است ثبت نام کنندگان و واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه  اجتماعی و در شهرستان های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد

این مراسم که که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحدهای نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

تهران-ایسنا- سایپانیوز گزارش کرد،‌ این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.
در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحدهای نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور