Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ یک نشریه آلمانی فاش کرد عربستان سعودی با پرداخت پول، بعضی از دیپلمات های آلمانی را به مزدور خود تبدیل کرده است.
شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارش اعلام کرد، نشریه آلمانی «اِشترن» (Stern)، با انتشار گزارش تحقیقاتی فاش کرد پول عربستان با به بازی گرفتن شخصیت های سیاسی آلمانی، آنها را از نمایندگان دیپلماتیک کشورشان به مزدور و مشاور برای رژیم سعودی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش این نشریه تاکید می کند دیتر هالر سفیر سابق آلمان در ریاض، به کارمندی برای محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تبدیل شده است تا وجهه او را در غرب بهبود ببخشد. این گزارش نشان می دهد، این سفیر سابق آلمان، اوایل این ماه کار خود را به عنوان مشاور یک شرکت روابط عمومی در برلین آغاز خواهد کرد.
نتایج این تحقیق، واکنش نمایندگان پارلمان آلمان را برانگیخت. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آلمان عربستان سعودي پرداخت پول ديپلماتها مزدور بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم

محسن مقصودی، مجری برنامه ثریا، با انتشار فیلمی در توییتر نوشت: کار خدا رو می‌بینی! خون کودکان غزه، آقای دیدی کمدین معروف آلمانی را هم بیدار کرده!

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض