Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی امروز (پنجشنبه) خبر داد «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به زودی به سئول سفر می‌کند.

در حالی که رهبر کره شمالی برای دیدار دوم با رئیس جمهور آمریکا آماده می‌شود، رئیس جمهور کره جنوبی از دیدار قریب‌الوقوع سران دو کره خبر داد.

به نوشته سایت شبکه «سی.جی.تی.ان»، مون گفت نقطه استراتژیک و تاریخی برای خوشبختی در شبه جزیره کره و در شمال شرق آسیا پیش روی همه است و این فرصتی است که مانند معجزه بوجود آمده و نباید از دست برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مون در جلسه پارلمان روز پنج‌شنبه گفت که دومین دیدار رهبر کره شمالی و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز به زودی انجام می‌گیرد و انتظار می‌رود «شی جینپینگ» رئیس جمهور چین نیز به زودی به کره شمالی سفر کند.

سفر قریب‌الوقوع کیم به روسیه

وی همچنین از احتمال سفر قریب‌الوقوع کیم به روسیه برای دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و نیز دیدار رهبر کره شمالی با «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن خبر داد.

مون و  کیم در سال جاری میلادی سه بار با یکدیگر دیدار کرده‌اند. دو دیدار اول سران دو کره در روستای آتش‌بس مرزی و دیدار سوم که ماه سپتامبر انجام گرفت در پایتخت کره شمالی برگزار شد.

همچنین سران آمریکا و کره شمالی برای اولین بار در ماه ژوئن گذشته با یکدیگر در سنگاپور دیدار و برای خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره توافق کرده بودند.  / فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این بار اهالی مناطق ۱۷ و ۱۸ پایتخت، میزبان رئیس جمهور بودند.

در این گزارش مردم از دیدار چهره به چهره با رئیس دولت و اعضای کابینه برای رفع مشکلات خود می‌گویند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح