Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛علیزاده بیرجندی دبیر کمیته پدافند اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در همایش پدافند غیر عامل فرهنگیان استان گفت:هدف از برگزاری این همایش فرهنگ سازی  و نهادینه  نمودن  این امر مهم و ارتقای آگاهی  و سطح علمی همکاران  فرهنگی و همچنین بسط  و گسترش  اهداف پدافند غیر عامل در حوزه فرهنگیان استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود:از  ماه های گذشته برنامه های متنوع و متناسب به تمامی اداره های  آموزش و پرورش در خصوص هفته پدافند غیر عامل   ابلاغ  شده است.  علیزاده بیرجندی گفت:از  جمله این برنامه ها مسابقه کتابخوانی  اینترنتی میان 65 هزار دانش آموز، برگزاری  صبحگاه دانش  آموزی  و برگزاری مسابقه ورزشی  و مقاله نویسی است. دبیر کمیته پدافند اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:شعار امسال هفته پدافند غیرعامل ، پدافند غیر عامل افزایش بازدارندگی در سایه حسینی است. انتهای پیام/غ همایش پدافند غیر عامل فرهنگیان خراسان جنوبی در حال برگزاری است        

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد کرد .   الماسی گفت: یکی از اهداف برگزاری این‌مراسم ارتقاء امنیت غذا،نحوه مبارزه صحیح و به موقع با آفات غلات و همچنین انجام بیمه محصولات کشاورزی است.   وی گفت: در سال زراعی جاری حدود شش هزار هکتار گندم و حدودا پنج هزار هکتار جو در شهرستان نظرآباد کاشه شده است. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس