Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:26:03 GMT

رمز مقاومت ملت ایران ولایت مداری است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۰۲۸۳

رمز مقاومت ملت ایران ولایت مداری است

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: رمز مقاومت وایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ولایت مداری و عشق و تعهد نسبت به کشور بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در جمع کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: جوانان این سرزمین با الگو قراردادن قیام امام حسین (ع) در مقابل تجاوز و دسیسه های دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند ذره ای از خاک ایران به تصرف دشمن درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه قم اظهار داشت: توطئه های دشمن علیه انقلاب و جمهوری اسلامی در مدت 40 سال گذشته تمام نشده است و تلاش می کنند با طراحی نقشه های پیچیده، دین ستیزی را در بین مردم ترویج داده و جامعه را از اندیشه های ناب اسلامی تهی کنند.
حسینی بوشهری افزود: امروز با توجه به دسیسه های دشمن وظیفه مردم نسبت به حفظ انقلاب و نظام سنگین تر شده است.
وی تاکید کرد: ولایت ستیزی وتقدس زدایی در زمان بنی امیه مهمترین دلیل رخ دادن حادثه عاشورا بود که باعث شد عزیزترین و بهترین بندگان خدا به شهادت برسد.
حسینی بوشهری گفت: سیاست های حکومت امویان در زمان امام حسین (ع) ارزشهای واقعی جامعه را دچار تغییر کرد و ناآگاهی و بی بصیرتی بیشتر مردم نیز حادثه جانسوز عاشورا به وجود آورد.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مقاومت حسيني بوشهري عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی

همزمان با سراسر کشور نوزدهمین آزمون سراسری کسب مدرک تخصصی با مشارکت ۱۵۴ حافظ قرآن کریم در ۲ حوزه امتحانی استان بوشهر برگزار شد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری اعطا مدرک به حافظان قرآن کریم در دو حوزه امتحانی بوشهر و کنگان اظهار داشت: این آزمون به عنوان رسمی‌ترین و متقن‌ترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه 1 تا 5 که معادل دیپلم تا دکتری است اجرا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این آزمون با حضور 154 نفر از حافظان قرآن کریم برگزار شد گفت: از این تعداد 102 نفر مرد و 52 نفر زن هستند که کوچکترین فرد شرکت کننده ، 9 ساله و بزرگترین نیز خانم حافظ کل قرآن از شهرستان بوشهر است.

وی ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده ، 17 نفر اهل سنت و سه نفر از پیشکسوتان رشته حفظ در استان به عنوان میهمانان حاضر در جلسه آزمون حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد : از کل تعداد شرکت کنندگان 12 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر و برخی شرکت‌کنندگان نیز با حضور چندین نفر از اعضای خانواده یا همان به صورت خانوادگی در این آزمون شرکت کردند.

‌قادری تصریح کرد : این آزمون به‌دلیل اهمیت بالایی که دارد با حضور بازرس سازمان دارالقرآن کریم در استان برگزار شد و کسانیکه در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند، در مرحله دوم که طی خرداد ماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی نیز شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این شرکت‌کنندگان اگر نمره لازم را کسب کنند ، مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنها واگذار خواهد شد و افرادی که موفق به کسب معادل فوق لیسانس و بالاتر شدند در مرحله سوم و چهارم این آزمون باید شرکت کنند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند