Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@20:03:13 GMT

مریلا زارعی مجری نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۰۳۹۷

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بعد از اینکه امروز خبر «مادرشو» و حضور مریلا زارعی در حد گمانه‌زنی رسانه‌ای دست به دست شد و مدیر روابط عمومی شبکه نسیم هم این خبر را نه تایید و نه تکذیب کرد و چنین گفت: تا الآن خبری نشده و هر طرحی تا به قوام نرسد نمی‌توان در مورد تولید خبری درباره اجرای شخصیتی مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملیکا زارعی یا خاله‌شادونه تلویزیون خواهر مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون درباره این خبر توضیحاتی به خبرنگار تسنیم داد؛ او گفت: پیرو مطلبی که این روزها مبنی بر حضور خواهر جان (مریلا زارعی) به‌عنوان مجری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مطرح شده لازم می‌دانم توضیحاتی بدهم: خواهر جان هنوز مشتاق خلق شخصیت‌های متنوع است و صدالبته عرصه اجرا و بازیگری برایش کاملاً مجزاست. می‌دانم قصد ورود به این عرصه یعنی اجرا را ندارد یا بهتر بگویم حالا حالاها ندارد.

وی با انتقاد از رسانه‌ای شدن پیش از موعد برخی از برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: خودم چون یکی از اعضای کوچک رسانه ملی هستم و علاوه بر اجرا تجربه تهیه‌کنندگی هم داشتم احساس می‌کنم چقدر همه‌چیز تغییر کرده! چرا که در گذشته وقتی افکار و ایده‌آل‌های یک برنامه را با مدیران در میان می‌گذاشتیم تا مادامی که این افکار از رویا به واقعیت تبدیل نمی‌شد یا به‌تعبیری از مرحله ایده تا تولید به سرانجام نمی‌رسید اجازه نداشتیم ذهنیت‌هایمان را حتی در فضای رسانه با صدای بلند مطرح کنیم.

وی افزود: ظاهراً کمی روال برنامه‌سازی تغییر کرده است. اول طرح برنامه‌ای را که در ذهن‌شان می‌گذرد و در مرحله ایده‌پردازی قرار دارد همراه با نام مجری ایده‌آل خودشان اطلاع‌رسانی می‌کنند. وقتی نام برنامه را با آن نام برجسته هنرمند، رسانه‌ای کردند و سر زبان‌ها آمدند به‌سراغ طرح کلی برنامه‌، اهداف و پیام برنامه می‌روند. این یک اشتباه مسلّم در تولید برنامه به‌شمار می‌رود که باید یک بازنگری در این نوع پرداخت صورت بگیرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم

پروژه اومااویا در ۲۳۰ کیلومتری شرق «کلمبو» پایتخت کشور سریلانکا به اجرا درآمده است. با افتتاح این پروژه ظرفیت آب مازاد رودخانه‌های استان «اووا» (Uva) برای توسعه کشاورزی منطقه کم‌آب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همزمان ظرفیت تولید ۱۲۰ مگاوات برق عملیاتی می‌شود.

 تولید ۲۹۰ گیگاوات ساعت انرژی در سال، تامین آب مورد نیاز پنج‌هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه خشک جنوب شرقی سریلانکا و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از منطقه پُرباران به مناطق خشک، از جمله اهداف این پروژه است که به همت متخصصان و مهندسان ایرانی در کشور سریلانکا اجرا شده و با حضور مقامات دو کشور ایران و سریلانکا به‌ صورت رسمی افتتاح شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن