Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر همه مسئولان با روحیه جهادی و انگیزه انقلابی به صحنه بیایند، همه تحریم‌ها و تهدید‌ها چیزی جز کف روی آب نیست.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، درباره اعلام اجرای فاز دوم تحریم‌ها از سوی آمریکا و وظیفه مسئولان قوای مختلف در قبال این موضوع اظهار داشت: طبیعی است که ما با کار و تلاش خود می‌توانیم فتنه آخر آمریکایی‌ها را نیز خنثی کنیم، زیرا رهبر معظم انقلاب نیز در سالیان پیش فرمودند که بالاترین مبارزه با استکبار همان خدمت صادقانه به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آنچه می‌تواند تحریم‌ها را بی اثر کند، همانا خدمتگزاری صادقانه و بی منت با روحیه انقلابی و جهادی است، اگر همه مسئولان با روحیه جهادی و انگیزه انقلابی و نه مادی، به صحنه بیایند، همه این تحریم‌ها و تهدید‌ها چیزی جز کف روی آب نیست.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدیم در دنیای پر از مشکلات فرهنگی و اجتماعی، آنچه که حق است نظام جمهوری اسلامی است و باطل، همان نظام سلطه‌گر و استعمارگر است.

وی با بیان اینکه نظام استثمارگر همواره به دنبال این بوده که دنیا را به دو قطب سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم کند، خاطرنشان کرد: در این شرایط، رمز موفقیت و عبور ما از این گردنه، همان کار بی وقفه و خدمت صادقانه به مردم است.

حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: باید این نکته را نیز بدانیم برای کشور‌هایی که به سمت توسعه و پیشرفت پایدار حرکت کرده‌اند نیز همه چیز راحت به دست نیامده است، آن‌ها نیز کار کرده و در مسیر توسعه قرار گرفته‌اند، بنابراین اکنون نیز در درجه نخست مدیران و مسئولان نظام باید همزمان با عموم مردم کار کنند تا از این شرایط گذر کنیم.

وی درباره دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر گفت: از لحاظ عمرانی، پزشکی، علوم، ارتباطات و .. اقدامات بسیاری در ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی انجام شده و پیشرفت‌های بسیار بزرگی داشته‌ایم، اما در بخشی مانند اقتصاد آن طور که باید و شاید درست کار نشده که نیازمند است در مدیران این بخش تجدید نظر شود، افرادی باید به صحنه بیایند که بتوانند بخش اقتصاد کشور را از عقب ماندگی برهانند.

نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شرایط عمرانی، پزشکی، علوم و.. را در قبل و بعد از انقلاب مقایسه کنیم، پیشرفت‌های ما نشان داده می‌شود، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها باید برای نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین شود.

وی ادامه داد: همچنین آنچه که نسل فعلی نیاز دارد صداقت مدیران است، زیرا برخی افرادی که در جایگاه‌های مسئولیتی حضور داشته‌اند گاهی کار‌های سیاسی کرده و سبب شده‌اند که اعتماد مردم خدشه دار شود، بنابراین دولت و مجلس وظیفه دارند که از سیاسی کاری پرهیز کنند تا اعتماد مردم در بخش‌هایی که دچار خدشه شده بازگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس روز 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است