Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن هالوین در توکیو ژاپن فرماندار ایالت کالیفرنیا آمریکا (بت من) و شهردار شهر "ساکرامنتو" در این ایالت در جشن هالوین نخست‌وزیر کانادا و پسرش در جشن هالوین در شهر اوتاوا/ کانادا پرس برداشت محصول برنجکاران در باختاپور نپال خودروی مشترک شرکت‌های کره‌ای "هیوندای- کیا" با سقف خورشیدی بازدید وزیر دفاع آلمان از رزمایش نیروهای ناتو در نروژ/ خبرگزاری آلمان گذاشتن گل در مقابل باشگاه فوتبال "لستر سیتی" بریتانیا از سوی هواداران به خاطر مرگ مالک باشگاه در سانحه سقوط هلی‌کوپتر خانواده‌های قربانیان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اندونزی در حال شناسایی وسایل و لوازم اعضای خانواده‌شان/EPA عزیمت دومین کاروان مهاجران در راه آمریکا با 600 نفر جمعیت غالبا از زنان و کودکان از کشور السالوادور تکان دادن سر یک جغد در باران/ فلوریدا آمریکا/ عکس روز وب سایت " نشنال جئوگرافی" کروکودیل زیر یک قایق تفریحی در سواحل کوبا تظاهرات یک حزب اسلامگرا در مقابل دادگاه عالی در کراچی پاکستان در اعتراض به لغو حکم اعدام یک زن مسیحی به خاطر کفرگویی/EPA یک پسربچه 10 ساله یمنی مبتلا به سوء تغذیه در بیمارستانی در شهر تعز یمن/ یمن تحت محاصره همه‌جانبه و حملات عربستان سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ خبرگزاری فرانسه ساخت پیکره 11 متری از "بوریس جانسون" وزیر خارجه سابق بریتانیا برای آتش زدن در شب آتش‌بازی در "کنت" بریتانیا/ رویترز مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از حراج وسایل شخصی" استفان هاوکینگ" تا تظاهرات کارمندان "اوبر"

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم

ویدیویی از نحوه بسته شدن سقف ورزشگاه آتلانتا (مرسدس بنز استادیوم) در کشور آمریکا را مشاهده می کنید. این ورزشگاه یکی از میزبان های رقابت های جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 خواهد بود.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • آمریکای شعله‌ور!
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا