Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@21:44:27 GMT

حضور پزشکان متخصص از پایتخت در مناطق محروم تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۳۰۶۲۵

حضور پزشکان متخصص از پایتخت در مناطق محروم تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در نقاط محروم سنگ تمام گذاشته اند، گفت: ۱۲ تا ۱۵ آبان ماه سال جاری شاهدحضور پزشکان متخصص از پایتخت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» در گفت و گو با خبرنگارنافع، گفت: بسیج جامعه پزشکی همواره از لحظه تاسیس تاکنون در کنار سایر اقشار بسیج خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این زمینه بارها و بارها شاهد بودیم و هستیم که تیم هایی بسیج جامعه پزشکی بی هیچ چشم داشتی و تنها مخلصانه پا در عرصه خدمت رسانی گذاشته و با رفتن به دورترین روستاها و مناطق محروم به ویزیت بیماران می پردازند.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در نقاط محروم سنگ تمام گذاشته اند، افزود: ۱۲ تا ۱۵ آبان ماه سال جاری شاهدحضور پزشکان متخصص از پایتخت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم هستیم.
سرهنگ سیاهوشی تصریح کرد: در طول سال چندین و چند مرتبه بسیجیان بسیج جامعه پا در رکاب در قالب برپایی ایستگاه های سلامت به ویزیت رایگان محرومان پرداخته اند.
وی عنوان کرد: آخرین ویزیت رایگان شهریور ماه سال جاری بود که در قالب طرح بزرگ رزمایش خدمت، برنامه های خود را اجرایی کردند.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: علاوه بر اینکه آبان ماه نیز تیمی متشکل از متخصصین به بیماران در نقاط محروم خدمت رسانی می کنند، تا پایان سال نیز برنامه های این قشر از بسیج در چندین نوبت دیگر ادامه دارد.
زنگنه
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر