Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تکمیل ساخت و ساز کارگاه‌های ناحیه کارگاهی ظریفان زنجان جزو اولویت های این شرکت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج احمدی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی از جمله آب، برق و گاز تامین و همه معابر آن بازگشایی و زیرسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی، افزود : با توجه به اینکه ساخت واحدهای کارگاهی نیز به صورت EPC به پیمانکار واگذار شده بود و با توجه به نوسانات اخیر قیمت‌ها، متاسفانه پیمانکار با قیمت ارایه شده نمی توانست به کار خود ادامه دهد ولی هم اکنون با مذاکراتی که صورت گرفته و نرخ تعدیلی که به پیمانکاران ابلاغ شده است؛ به زودی ساخت این پروژه توسط پیمانکار یا وگذاری آن به صورت زمین خام به متقاضیان تعیین تکلیف می شود.

وی، تاکید کرد: در صورت واگذاری زمین خام به متقاضیان، قطعا ساخت سازها به صورت نقشه تیپ اجرا خواهد شد و شرکت بر نحوه ساخت و سازها نظارت خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به راه دسترسی این ناحیه کارگاهی از سمت آزادراه نیز گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و با عنایت به اینکه مرکز خدمات رفاهی در داخل این ناحیه کارگاهی در نظر گرفته شده است؛ بنابراین مشکل راه دسترسی این ناحیه از سمت آزادراه مرتفع شده است.

احمدی، همچنین در خصوص ناحیه کارگاهی نیکان نیز گفت: درحال تملک زمین این ناحیه کارگاهی در جنب عوارضی آزادراه زنجان-تبریز می باشیم و خوشبختانه با مساعدت دستگاه‌های ذیربط، روند این کار تسریع شده است.

به گفته احمدی، ظرف هفته آینده پیشنهادهای ارایه شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت شهرکهای صنعتی استان در جلسه ای با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان بررسی و نسبت به چگونگی تکمیل و نحوه واگذاری این ناحیه کارگاهی تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است ناحیه کارگاهی ظریفان با مساحت3/2 هکتار در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان-تهران واقع شده و ساخت 103 واحد به صورت نمایشگاهی-کارگاهی به همراه مرکز خدمات رفاهی، نمازخانه و استراحتگاه پیش بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی برق راهداری و حمل و نقل جاده زمین ساخت و ساز صنایع دستی و گردشگری راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. 

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد. 

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. 

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد. 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

شرایط فروش:

منبع: جماران

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند